خانه وبلاگ تستر کابل شبکه تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



تستر کابل شبکه تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

تستر کابل شبکه - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع تستر کابل شبکه را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات نحوه تست کابل شبکه بدون تستر- تستر کابل شبکه مدل bama102- تستر کابل دوربین- تستر کابل کواکسیال - آموزش کار با تستر شبکه مدل sc8108- بهترین تستر کابل شبکه که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

تستر کابل شبکه  : متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع نحوه تست کابل شبکه بدون تستر- تستر کابل شبکه مدل bama102- تستر کابل دوربین- تستر کابل کواکسیال - آموزش کار با تستر شبکه مدل sc8108- بهترین تستر کابل شبکه خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع تستر کابل شبکه  باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

تستر کابل شبکه  - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع تستر کابل شبکه  در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تست کابل شبکه بدون تستر- تستر کابل شبکه مدل bama102- تستر کابل دوربین- تستر کابل کواکسیال - آموزش کار با تستر شبکه مدل sc8108- بهترین تستر کابل شبکه با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از تستر کابل شبکه  را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

تستر کابل شبکه  :  تستر کابل شبکه  را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی تستر کابل شبکه  , توانسته ایم پایین ترین تستر کابل شبکه  را با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

 

تستر شبکه چیست ؟ آشنایی با طرز کار تستر شبکه و انواع آن

تستر شبکه یکی از ابزارهای مهم برای پسیو کار شبکه و همچنین مدیر شبکه یک سازمان یا اداره است. با آشنایی با نحوه کار تستر شبکه می‌توان فهمید کابل شبکه قطعی دارد یا نه؟ همینطور می‌توان فهمید رنگ بندی سوکت یا پریز شبکه درست است یا نه؟ کابل‌های شبکه دارای ۴ زوج سیم بهم تابیده هستند که هر یک از این هشت رشته سیم قطع شود، شبکه در آن قسمت کار نخواهد کرد.

هر رشته سیم در کابل شبکه یک رنگ خاص دارد و با یک استاندارد خاص باید به پریز یا سوکت متصل شود. با دانستن طریقه کار با تستر شبکه می‌توان فهمید کدام یک از این رشته سیم‌ها قطع شده و یا جابجا پانچ شده است.

کاربرد تستر شبکه چه زمانی است؟

بعد از اجرای شبکه پسیو می‌توان با استفاده از تستر شبکه تمام پریزهای شبکه، پچ پنل‌ها و سوکت‌های شبکه را تست کرد

تا قبل از راه اندازی شبکه به عیب و ایرادات احتمالی شبکه پی برد. همچنین در شبکه‌هایی که قبلا اجرا شده‌اند نیز مشکلاتی پیش می‌آید که باز هم تستر شبکه به کمک می‌آید و می‌توان با آن عیب و محل دقیق عیب یا قطعی شبکه را تشخیص داد.

 

تستر دارای صفحه نمایش دیجیتال

این نوع تستر نیز دارای دو بخش است یک بخش اصلی که باتری و صفحه نمایش دارد و بخش دیگر بدون باتری و صفحه نمایش است. این نوع تستر می‌تواند علاوه بر تشخیص قطع شدگی کابل متراژ کابل را نیز نمایش دهد.

این تستر نیز دارای ال ای دی می‌باشد و علاوه بر کابل شبکه، کابل تلفن، کابل دوربین مداربسته و کابل USB را نیز تست می‌کند.

طرز کار تستر شبکه

هر تستر شبکه شامل دو قسمت است که هر قسمت به یک سر کابل یا پریز شبکه متصل می‌شود و با استفاده از ال ای دی یا صفحه‌‌ای که روی یکی از این دو قسمت نصب شده قطعی یا نادرستی رنگ بندی پریز شبکه مشخص می‌شود.

قسمتی که دارای صفحه نمایش یا ال ای دی است باتری می‌خورد و قسمت اصلی دستگاه حساب می‌شود. توسط باتری که در این دستگاه و قسمت اصلی آن وجود دارد سیگنالی وارد هر کدام از رشته‌های کابل شبکه می‌شود و این سیگنال توسط قسمت دوم دستگاه که به سر دیگر این کابل شبکه متصل است، دریافت می‌شود. اگر هر کدام از رشته سیم‌ها قطع باشد مسلما سیگنالی هم ارسال و دریافت نمی‌شود.

 بنابراین تستری که دارای صفحه نمایش است مشخص می‌کند کابل به کلی قطع است و یا می‌گوید کدام شماره از هشت رشته سیم داخل کابل شبکه قطع شده است و تستری که دارای ال ای دی است یک یا تمام هشت ال ای دی های آن روشن نمی‌شود و مشخص می‌شود که قطعی دارد.

 تستر حرفه‌ای شبکه

ویژگی های تستر حرفه ای کابل شبکه پسیو - تستر فلوک

این تستر که گران قیمت هم می‌باشد دارای ویژگی‌هایی است که در هیچ کدام از تسترهای بالا نمی‌باشد. این تسترها می‌توانند متراژ دقیق کابل شبکه استفاده شده را نمایش دهند و ذخیره کنند و تشخیص دهند کدام کابل اصل و با کیفیت است و کدام یک نامرغوب است. متراژ دقیق هر یک رشته سیم‌های داخل کابل شبکه را نیز نمایش دهند و می‌توانند تشخیص دهند کدام سر کابل اشتباه پانچ شده است.  همچنین می‌توانند تشخیص دهند دقیقا کدام قسمت کابل قطع شده است (این ویژگی برای رفع سریع تر ایراد کابل توسط پسیو کار شبکه بسیار مفید است) یا کابل پیچ خورده است یا صدمه دیده است. در نهایت تمام اطلاعات بدست آمده را در خود ذخیره می کنند.

تستر کابل شبکه  -  ما در این مطلب به موضوعات نحوه تست کابل شبکه بدون تستر- تستر کابل شبکه مدل یونیتی 682- تستر کابل دوربین- تستر کابل کواکسیال - آموزش کار با تستر شبکه مدل sc8108- بهترین تستر کابل شبکه در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله تستر کابل شبکه  را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از تستر کابل شبکه  را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟