خانه وبلاگ تستر سنگ های قیمتی | فروش ویژه و استثنایی با تخفیف ویژه



تستر سنگ های قیمتی | فروش ویژه و استثنایی با تخفیف ویژه

تستر سنگ های قیمتی - متروتیک با افتخار اعلام می نمایید کلیه تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق شیمیایی – فیزیکی و محیطی و برق و صنعت از جمله تستر سنگ های قیمتی و تجهیزات اندازه گیری، مولتی متر، اهم متر، ولت متر، مگا اهم متر را با تخفیف ویژه و ارزانترین قیمت در کل کشور به مشتریان ارائه می نماید.

تستر سنگ های قیمتی : ما در مجموعه عظیم متروتیک افتخار خود می دانیم که توانسته ایم با کمک مشتریان عزیز محصولات خود را (تستر سنگ های قیمتی و تجهیزات اندازه گیری، مولتی متر، اهم متر، ولت متر، مگا اهم متر) با معروفترین برندها و ارزانترین قیمت با 30% تخفیف و بدون واسطه تهیه نموده و به صورت رایگان به اقصی نقاط کشور ارسال نماییم.

تستر سنگ های قیمتی : در این مقاله به طور مفصل به تستر سنگ های قیمتی خواهیم پرداخت و همچنین در مورد تجهیزات اندازه گیری، مولتی متر، اهم متر، ولت متر، مگا اهم متر توضیحات مختصر ارائه خواهیم نمود امیدوار هستیم بتوانیم به شما کمک کنیم تا انتخاب آگاهانه در مورد خرید هر نوع از تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق شیمیایی – فیزیکی و محیطی و برق و صنعت را داشته باشید.

 

دستگاه سختی‌سنج سنگ‌های قیمتی ابزاری است که برای اندازه‌ گیری سطح سختی سنگ‌های قیمتی استفاده می‌شود. سختی سنگ‌های قیمتی نشان ‌دهنده مقاومت آنها در برابر خراش، سایش و سایر آسیب‌ها است. این دستگاه به صورت غیرمخرب عمل می‌کند و نیازی به بریدن یا آزمایش تخریبی سنگ ندارد.

یک دستگاه سختی‌سنج سنگ‌های قیمتی از یک سوزن فلزی و یک سنسور جهت‌یابی تشکیل شده است. سوزن فلزی به طور مداوم روی سطح سنگ حرکت می‌کند و سنسور جهت‌یابی تغییرات جریان الکتریکی در سوزن را اندازه‌گیری می‌کند. این تغییرات جریان الکتریکی به دستگاه منتقل شده و مقدار سختی را نشان می‌دهد.

مشخصات فنی تستر سختی سنگ قیمتی   DIAMOND  SELECTOR II

این دستگاه جهت تست میزان سختی سنگ های قیمتی همچون الماس به کاربرده می شود. 

روش اندازه گیری این دستگاه به صورت حرارتی بوده و میزان سختی سنگ را از 1 تا 10 با استفاده از LED  های تعبیه شده بر روی دستگاه مشخص می کند.

این دستگاه از ارگونومیکی منحصر به فردی برخوردار است تا راحتی در تست و اندازه گیری برای کاربر را داشته باشد.

این دستگاه با باتری 9 ولت کتابی کار می کند.

از مزایای تستر سختی سنگ قیمتی می توان به قیمت مناسب، کم حجم، سبک بودن و کارایی بسیار آسان اشاره کرد.

قیمت این وسیله اندازه گیری چیزی در حدود یک ششم نمونه های عقربه ای میباشد که این مزیت طرفداران بسیاری را مجذوب خود نموده است.

این دستگاه ساخت کشور چین است و زمان خرید از فروشگاه انلاین و اینترنتی متروتیک شما به همراه یک عدد کیف ، باتری ، جانگینی و دفترچه راهنمای فارسی این محصول را دریافت می کنید.

قیمت دستگاه سختی سنج سنگهای قیمتی به چه پارامترهایی بستگی دارد؟

قیمت دستگاه سختی‌سنج سنگهای قیمتی به چندین پارامتر بستگی دارد. مهمترین عواملی که قیمت را تحت تأثیر قرار می‌دهند عبارتند از:

1. کیفیت دستگاه: دستگاه‌های سختی‌سنج با کیفیت بالا و قابلیت‌های پیشرفته معمولاً قیمت بالاتری دارند. این شامل ویژگی‌هایی مانند دقت اندازه‌گیری، قابلیت‌های نرم‌افزاری پیشرفته، پایداری و دقت بالا در اندازه‌گیری‌ها و موارد مشابه است.

2. نوع دستگاه: بازار دستگاه‌های سختی‌سنج سنگهای قیمتی متنوع است و از انواع مختلفی شامل دستگاه‌های پرتابل و تلفیقی استفاده می‌شود. هر نوع دستگاه، قیمتی متفاوت دارد و ممکن است براساس نوع و کاربری مورد نیاز شما، یک نوع دستگاه مناسب تر باشد.

3. برند و سازنده: برند و سازنده دستگاه نیز تأثیر زیادی بر قیمت دارد. برندهای مطرح و معتبر قیمت بالاتری دارند، اما گاهی اوقات دستگاه‌های ارزانتر از برندهای کمتر شناخته شده نیز می‌توانند کیفیت مناسبی داشته باشند.

4. ویژگی‌ها و تکنولوژی‌های جانبی: برخی دستگاه‌های سختی‌سنج دارای ویژگی‌ها و تکنولوژی‌های جانبی هستند که به عملکرد دستگاه می افزاید. مثلاً دستگاه‌هایی که از قابلیت اتصال به کامپیوتر برخوردار هستند، معمولاً قیمت بیشتری هم دارند.

5. خدمات پس از فروش: خدمات پس از فروش، مانند گارانتی، خدمات تعمیر و نگهداری و به روزرسانی نرم‌افزار، نقش موثری در قیمت دستگاه دارند. دستگاه‌هایی که خدمات پس از فروش قوی تری دارند معمولاً قیمت بالاتری هم دارند.

بازدید کننده گرامی ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم به طور کامل و جامع در مورد تستر سنگ های قیمتی و تجهیزات اندازه گیری، مولتی متر، اهم متر، ولت متر، مگا اهم متر اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم ما پینشهاد میکنیم اگر تصمیم به خرید هر نوع لوازم و تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق و ... دارید حتما با یکی از شماره های موجود در سایت تماس گرفته و از مشاوره های رایگان تیم تخصصی مجموعه متروتیک بهره مند شوید.


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




محصولات مرتبط


مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟