خانه وبلاگ تست توالی سه فاز تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



تست توالی سه فاز تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

تست توالی سه فاز - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع توالی سنج فاز را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات تست برق سه فاز با لامپ- لامپ تست برق سه فاز- تشخیص فازهای برق سه فاز- چگونه از برق سه فاز تک فاز بگیریم- نحوه اتصال کابل سه فاز- تشخیص rst سه فاز- مفهوم توالی فاز- مدار تشخیص توالی فاز که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

تست توالی سه فاز : متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع تست برق سه فاز با لامپ- لامپ تست برق سه فاز- تشخیص فازهای برق سه فاز- چگونه از برق سه فاز تک فاز بگیریم- نحوه اتصال کابل سه فاز- تشخیص rst سه فاز- مفهوم توالی فاز- مدار تشخیص توالی فاز خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع توالی سنج سه فاز باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

 

تست توالی سه فاز - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع توالی سنج فاز در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تست برق سه فاز با لامپ- لامپ تست برق سه فاز- تشخیص فازهای برق سه فاز- چگونه از برق سه فاز تک فاز بگیریم- نحوه اتصال کابل سه فاز- تشخیص rst سه فاز- مفهوم توالی فاز- مدار تشخیص توالی فاز با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از توالی سنج فاز را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

تست توالی سه فاز :  تست توالی سه فاز  را میتوانید از متروتیک خرید نمایید. ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی توالی سنج فاز توانسته ایم پایین ترین تست توالی سه فاز را با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

تست توالی سه فاز- یکی دیگرازتست‌های الزامی درساختمان درمدارات سه فاز، تست توالی فاز‌ها درتابلو‌های اصلی می‌باشد. جهت بررسی دررعایت توالی فاز ازدستگاه توالی سنج یا فازروتیشن می‌توان استفاده نمود. این دستگاه برای مشخص شدن جهت فازهامورد استفاده قرارمی گیرد. توالی سنج انواع مختلفی داشته وکاربرد آن بیشتردرموتور‌های سه فاز می‌باشد وبه این صورت که هرسه پراب آن را به برق ورودی موتورمتصل کرده وعملیات تست راانجام می‌دهیم. درصورت اتصال صحیح دستگاه بصورت راست گرد یا ساعتگرد شروع به حرکت می‌کند ودرصورت جابه جا بودن فاز درنشانگردستگاه بصورت برعکس یا پادساعتگرد وضعیت چرخش نمایش داده خواهد شد.

چگونه دستگاه ها‌ی سه فاز را امتحان کنیم؟

دستگاه‌های سه فاز نظیر پمپ ها، کمپرسورها، و ... بایستی فازهایشان به ترتیب درستی وصل شود تا از خرابی آن‌ها جلوگیری شود. این دستگاه‌ها عموماً هنگامی که به اشتباه وصل شوند جریان کمتری را می‌کشند و می‌توانند به آسانی توسط یک آمپروب (گیره روی آمپرمتر) برای میزان جریانی که از شبکه می‌کشند امتحان شوند. تست توالی سه فاز-  برای مثال آزمایش یک هوا ساز که دارای یک کمپرسور است، می‌توان فهمید که اگر این وسیله به صورت غلطی به برق سه فاز متصل شود، جریان بسیار کمی را خواهد کشید و بنابراین جای هر کدام از دو سیم برق را می‌توان برای تغییر فاز‌ها عوض کرد.

موتورهای جیبی کوچکی وجود دارند که از جهت چرخش آن‌ها می‌توان برای تشخیص توالی فاز‌ها استفاده کرد. این موتور‌ها گران هستند. یک جایگزین ارزانتر استفاده از سه لامپ نئون و دیدن اینکه توالی فاز یا روشن شدن لامپ‌ها در چه جهتی می‌چرخد، است.

پریزهای الکتریکی سه فاز

برق سه فاز را می‌توان با استفاده از یک پریز سه فاز یا با سه تایی کردن، تغذیه کرد. اغلب پریزها، پریزهای دوتایی اند. حفره‌های بالایی و پایینی را می‌توان در صورت تمایل از هم جدا کرد و برای مثال با مدار شکن‌های مجزایی با یک نول مشترک تغذیه شوند. این کار را معمولاً در آشپزخانه‌ها انجام می‌دهند که در آن‌ها احتمالاً یک بار زیاد روی هر دو پریز اعمال می‌شود. در این صورت یک مدار شکن دو قطب تریپ (قطع کننده) مورد نیاز است. تست توالی سه فاز - ایده دو برابر کردن را می‌توان به سه برابر کردن گسترش داد، تا اینکه سه پریز دوگانه را بتوان با یک نول مشترک از یک منبع سه فاز تغذیه کرد. عموماً یک مدار شکن سه قطب تریپ عمومی ۱۵ میلی آمپر برای تغذیه چنین پریزی به کار می‌رود. این امر بارهای سه فاز تکی را قادر می‌سازد تا به صورت یک توالی فازی تغذیه شوند. مثالی از این بار یک لامپ با سه حباب است. برای داشتن عملکردی بدون چشمک زنی، سه حباب هر کدام با یک دوشاخه جدا نصب می‌شوند و با اختلاف فاز ۱۲۰ درجه‌ای نسبت به هم از یک پریز سه تایی راه اندازی می‌شوند. بالای پریز‌ها همان گونه که در شکل نشان داده شده، لامپ‌های نئون قرار داده شده تا توالی فاز را در بارهای سه تایی که توالی صحیح فاز‌ها مورد نیاز است نشان دهد.

تست توالی سه فاز -  ما در این مطلب به موضوعات تست برق سه فاز با لامپ- لامپ تست برق سه فاز- تشخیص فازهای برق سه فاز- چگونه از برق سه فاز تک فاز بگیریم- نحوه اتصال کابل سه فاز- تشخیص rst سه فاز- مفهوم توالی فاز- مدار تشخیص توالی فاز در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله توالی سنج فاز را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از توالی سنج فاز را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟