خانه وبلاگ ترموگراف دما و رطوبت انبار مواد غذایی تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



ترموگراف دما و رطوبت انبار مواد غذایی تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

ترموگراف دما و رطوبت انبار مواد غذایی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع ترموگراف دما و رطوبت انبار مواد غذایی را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات دماسنج لیزری آشپزی- دماسنج غذا- دماسنج آشپزی- دماسنج مایعات آشپزی که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

ترموگراف دما و رطوبت انبار مواد غذایی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع دماسنج لیزری آشپزی- دماسنج غذا- دماسنج آشپزی- دماسنج مایعات آشپزی خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع ترموگراف دما و رطوبت انبار مواد غذاییباضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

ترموگراف دما و رطوبت انبار مواد غذایی- مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع ترموگراف دما و رطوبت انبار مواد غذایی در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دماسنج لیزری آشپزی- دماسنج غذا- دماسنج آشپزی- دماسنج مایعات آشپزی با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از ترموگراف دما و رطوبت انبار مواد غذایی را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

ترموگراف دما و رطوبت انبار مواد غذایی:  ترموگراف دما و رطوبت انبار مواد غذایی را میتوانید از متروتیک خرید نمایید. ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی ترموگراف دما و رطوبت انبار مواد غذایی توانسته ایم پایین ترین ترموگراف دما و رطوبت انبار مواد غذاییرا با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

ترموگراف دما و رطوبت

دستگاهی است که بواسطه سنسورهای داخلی که تغییرات دمایی و رطوبت را دربازه مشخص اندازه گیری، نمایش و در نهایت ذخیره می کنند. ترموگراف به شکل کلی به سه دسته پولکی ، نمایشگر دار ، یو اس بی تقسیم می شوند که این دستگاه ها توسط باطری تغذیه می شوند. ترموگراف دما و رطوبت انبار مواد غذایی  - نکته جالب اینکه این دستگاه دارای قابلیت اتصال به کامپیوتر و ارائه خروجی چه بصورت نمودار و چه فایل اکسل که امکان تحلیل را به کاربر مورد نظر می دهد را دارد.

 ترموگراف دما و رطوبت انبار مواد غذایی - در صنایع بهداشتی، غذایی،دارویی ،کشاورزی اندازه گیری دما و رطوبت و وجود سیستم نمونه برداری از دما و رطوبت در کل سال امری است مهم. از دیگر خصوصیات مهم این دستگاه توانایی برداشت مقادیر سنسورها و ذخیره داده ها برای استفاده آتی آن می باشد.

انواع ترموگراف دما و رطوبت

ترموگراف به دو دسته محیطی و تماسی تقسیم می شوند :

ترموگراف تماسی قابلیت  اتصال پراب مجزا جهت اندازه گیری دما به صورت تماسی را دارد. ترموگراف محیطی به وسیله سنسور داخلی قابلیت اندازه گیری دما و رطوبت محیط را دارا می باشند.

کاربرد های ترموگراف دما و رطوبت

از عوامل فاسد کننده مواد غذایی در انبار ها طبعا افزایش دما و رطوبت می باشد دنباله این افزایش فعالیت حشرات دیده می شود. افزایش دما مسبب  فاسد شدن قطعی مواد غذایی است.

ترموگراف دما و رطوبت انبار مواد غذایی  -اندازه گیری دما و رطوبت در ساختمان های اداری، گلخانه ها، سیستم های انبار مواد غذایی، سردخانه ها، کانتینرهای حمل ، نصب و راه اندازی سیستم های تهویه مطبوع، اتاق های کامپیوتر، آزمایشگاه ها، کتابخانه ها، موزه ها، مانیتورینگ تولیدکننده های الکترونیک و یا ثبت داده های دما و رطوبت به منظور کنترل ایستگاه های دشارژ ولتاژ بالا و بطور مکان هایی که نیاز به ثبت اطلاعات و سوابق دما و رطوبت دارند استفاده می شود.

اجزاء ترموگراف دما و رطوبت

سخت افزاری برای تبدیل سیگنالهای موردنظر به داده های دیجیتال که شامل سنسورها، مدارات بهبود سیگنال (مانند تقویت کننده و کاهنده های نویز) و مدارهای مبدل آنالوگ به دیجیتال

سخت افزار ذخیره سازی بلند مدت داده ها که معمولا کارت حافظه یا رایانه می باشد

نرم افزار دیتالاگر که برای جمع آوری، آنالیز و نمایش داده ها استفاده می شود

کابل دیتالاگر که رابط بین دیتالاگر و کامپیوتر برای انتقال داده های ذخیره شده بر روی کامپیوتر

ترموگراف دما و رطوبت انبار مواد غذایی-  ما در این مطلب به موضوعات دماسنج لیزری آشپزی- دماسنج غذا- دماسنج آشپزی- دماسنج مایعات آشپزی در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله ترموگراف دما و رطوبت انبار مواد غذایی را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از ترموگراف دما و رطوبت انبار مواد غذایی را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟