خانه وبلاگ ترمومتر لیزری و مادون قرمز تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



ترمومتر لیزری و مادون قرمز تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

ترمومتر لیزری و مادون قرمز - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع ترمومتر لیزری و مادون قرمز را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات ترمومتر لیزری ایرانی-دماسنج لیزری-طریقه استفاده از ترمومتر لیزری-دماسنج لیزری صنعتی-نمایندگی فروش ترمومتر لیزری-نحوه کار دماسنج لیزری-ترمومتر لیزری بدن-ساخت دماسنج لیزری که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

ترمومتر لیزری و مادون قرمز: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع ترمومتر لیزری ساخت چین و آلمان-دماسنج لیزری-طریقه استفاده از ترمومتر لیزری-ترمومتر مادون قرمز-دماسنج لیزری صنعتی-نمایندگی فروش ترمومتر لیزری-نحوه کار دماسنج لیزری-ترمومتر لیزری بدن-ساخت دماسنج لیزری خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع ترمومتر لیزری و مادون قرمزباضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

ترمومتر لیزری و مادون قرمز- مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع ترمومتر لیزری و مادون قرمزدر خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ترمومتر لیزری ایرانی-دماسنج لیزری-طریقه استفاده از ترمومتر لیزری-دماسنج لیزری صنعتی-نمایندگی فروش ترمومتر لیزری-نحوه کار دماسنج لیزری-ترمومتر لیزری بدن-ساخت دماسنج لیزری با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از ترمومتر لیزری و مادون قرمز را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

ترمومتر لیزری و مادون قرمز را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی ترمومتر لیزری و مادون قرمز, توانسته ایم پایین ترین ترمومتر لیزری و مادون قرمز را با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

مینی دماسنج لیزری غیر تماسی 300 درجه UT306A برند یونیتی ابزاری دقیق و با کیفیت ساخت این کمپانی جهت سنجش دقیق، سریع، و بسیار راحت دما می باشد. طراحی مینیاتوری این دستگاه آن را به ابزاری کوچک، سبک و قابل حمل جهت استفاده در محیط های مختلف تبدیل کرده است. در طراحی این دستگاه تلاش شده است از تاثیر تداخلات محیطی جلوگیری بر اندازه گیری دما جلوگیری شود تا اطمینان لازم از قرائت دقیق دما در محیط های مختلف برای کاربر حاصل شود.  از ویژگی مهم و برجسته این دستگاه می توان به قابلیت اندازه گیری دما از 35-  تا 300 درجه سلسیوس، سایز DS 6:01 جهت سنجش دقیق دما در گستره وسیعی از نقاط دمایی، و مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع یک متری اشاره کرد. علاوه براین قابلیت انتخاب واحد اندازه گیری دما در دو حالت °C و °F، سرعت پاسخگویی 250 میلی ثانیه، ضریب تشعشع 0.95، نمایش حالت های MAX /MIN / AVG/ DIFF، نگهداری مقادیر اندازه گیری شده Data Hold، صفحه نمایش LCD بزرگ با نور پس زمینه جهت استفاده در محیط های تاریک، نشانگر کاهش باتری و خاموشی خودکار جهت صرفه جویی در میزان شارژ باتری و حفظ طول عمر دستگاه از دیگر ویژگی های برجسته این دستگاه می باشند.

 

مشخصات فنی و عملکردی دماسنج لیزری غیرتماسی 300 درجه UNI-T UT306A :

با استفاده از دماسنج لیزری غیرتماسی 300 درجه UT306A می توان دما را در هر دو واحد اندازه گیری درجه سلسیوس و فارنهایت از رنج 35-  تا 300 درجه سلسیوس و از رنج 31-  تا 572 درجه فارنهایت  اندازه گیری کرد. دقت اندازه گیری  دما در ≥0℃ برابر با ±2.0℃ ، در <0℃  برابر با ±(2.0℃+0.1℃/℃) ، در ≥32℉  برابر با ±4.0℉  ، در <32℉  برابر با ±(4.0℉+0.1℉/℉)  می باشد.
نسبت فاصله تا نقطه هدف (D: S) در این دستگاه 6:01 ، و مدت زمان واکنش در این دستگاه 250 میلی ثانیه است. ضریب تشعشع در این دستگاه 0.95 می باشد. قدرت لیزر آن تا 1 میلی وات به کار رفته در این دستگاه و گستره واکنش طیفی در این دستگاه از 8 تا 14 میکرومتر است.
از دماسنج لیزری غیرتماسی 300 درجه UT306A می توان در محیط های کاری با دمای 0 تا 50 درجه سلسیوس و رطوبت نسبی تا 90 درصد استفاده کرد. دمای محیطی موردنیاز جهت نگهداری از دستگاه از 20-  تا 60 درجه سلسیوس است.

ترمومتر لیزری و مادون قرمز-  ما در این مطلب به موضوعات ترمومتر لیزری ایرانی-دماسنج لیزری-طریقه استفاده از ترمومتر لیزری-دماسنج لیزری صنعتی-نمایندگی فروش ترمومتر لیزری-نحوه کار دماسنج لیزری-ترمومتر لیزری بدن-ساخت دماسنج لیزری در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله ترمومتر لیزری و مادون قرمز را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از ترمومتر لیزری وو مادون قرمز را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟