خانه وبلاگ ترمومتر لیزری 1850 درجه | فروش ویژه و استثنایی با تخفیف ویژه



ترمومتر لیزری 1850 درجه | فروش ویژه و استثنایی با تخفیف ویژه

ترمومتر لیزری 1850 درجه - متروتیک با افتخار اعلام می نمایید کلیه تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق شیمیایی – فیزیکی و محیطی و برق و صنعت از جمله ترمومتر لیزری 1850 درجه و تجهیزات اندازه گیری، مولتی متر، اهم متر، ولت متر، مگا اهم متر را با تخفیف ویژه و ارزانترین قیمت در کل کشور به مشتریان ارائه می نماید.

 ترمومتر لیزری 1850 درجه : ما در مجموعه عظیم متروتیک افتخار خود می دانیم که توانسته ایم با کمک مشتریان عزیز محصولات خود را (ترمومتر لیزری 1850 درجه و تجهیزات اندازه گیری، مولتی متر، اهم متر، ولت متر، مگا اهم متر) با معروفترین برندها و ارزانترین قیمت با 30% تخفیف و بدون واسطه تهیه نموده و به صورت رایگان به اقصی نقاط کشور ارسال نماییم.

ترمومتر لیزری 1850 درجه : در این مقاله به طور مفصل به ترمومتر لیزری 1850 درجه خواهیم پرداخت و همچنین در مورد تجهیزات اندازه گیری، مولتی متر، اهم متر، ولت متر، مگا اهم متر توضیحات مختصر ارائه خواهیم نمود امیدوار هستیم بتوانیم به شما کمک کنیم تا انتخاب آگاهانه در مورد خرید هر نوع از تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق شیمیایی – فیزیکی و محیطی و برق و صنعت را داشته باشید.

 

ترمومتر لیزریLaser thermometer  یک وسیله اندازه‌گیری دما است که از اصل انتقال حرارت تشعشعی استفاده می‌کند.

ترمومترهای لیزری از یک سنسور حرارتی و یک لیزر برای هدایت نشانه‌گیری استفاده می‌کنند. با هدایت لیزر به سطح مورد نظر، ترمومتر لیزری تابش حرارتی را اندازه‌گیری کرده و مقدار آن را در به صورت یک عدد نمایش می‌دهد. در واقع، ترمومتر لیزری دما را براساس تابش حرارتی از یک نقطه روی سطح یا جسم مورد نظر تخمین می‌زند.

ترمومترهای لیزری عموماً در مواردی استفاده می‌شوند که قادر به دسترسی مستقیم به سطح یا جسم مورد نظر نیست، مانند اندازه‌گیری دمای یک سطح داغ، اندازه‌گیری دمای یک موتور یا دستگاه الکترونیکی و ...

مهمترین نکته در استفاده از ترمومتر لیزری این است که نباید مستقیم به نور لیزر نگاه کنید زیرا این لیزرها ممکن است برای چشمها آسیب‌رسان باشند. در عمل، بسیاری از ترمومترهای لیزری دارای نشانگر ایمنی هستند که به شما کمک می‌کند تا فاصله‌ای که باید آن را نگه دارید را مشخص کنید.

ترمومتر لیزری چگونه کار می کند؟

ترمومتر لیزری با استفاده از لنزها و آینه‌ها، انرژی مادون قرمز را در یک نقطه متمرکز می‌کند و با اندازه‌گیری و تبدیل آن به سیگنال الکتریکی، دمای جسم را تا فاصله ۵۰ متر بدون هیچگونه تماسی اندازه‌گیری می‌کند.

همچنین، می‌تواند دمای اجسام در حال حرکت را نیز اندازه‌گیری کند.

ترمومترهای لیزری دقیق‌ترین دمای جسم را با خطا تا حدود ۲ درجه سانتی‌گراد و ۴ درجه فارنهایت ارائه می‌دهند.

این ترمومترها در مدل‌های تک لیزری و دو لیزری عرضه می‌شوند تا در اندازه‌گیری و کاهش خطاهای دید اپراتور در تجهیزات اندازه‌گیری مختلف استفاده شوند.

مشخصات کلی ترمومتر مادون قرمز برند یونیتی مدل UT305A+

ترمومتر مادون قرمز برند یونیتی مدل UT305A+ دارای مزایای فنی و کارآمد زیر می باشد:

  1. ثابت نگهداشتن داده ها
  2. اندازه گیری مقدار ماکزیمم / مینیمم
  3. نمایش تفاضل دمای سطح و هوا
  4. نور پس زمینه صفحه نمایش است

این دستگاه در حالت مادون قرمز (infrared mode)، می تواند به سرعت دمای سطح را مقایسه و تشخیص دهد.

بعلاوه در حالت پل حرارتی (thermal bridge mode)، می تواند عملکرد عایق حرارتی دستگاه های مختلف را تشخیص دهد، این ویژگی برای کوره ها، خطوط لوله انتقال حرارتی، سردخانه ها، گلخانه ها و سایر زمینه ها مناسب است.

این وسیله در حالت نقطه شبنم (dew point mode)، می تواند تعیین کند که آیا خطر شبنم روی سطح جسم یا دیوار وجود دارد یا خیر تا از نشت آب و کپک جلوگیری کند.

در حالت مقایسه (comparison mode)، دماسنج می تواند دمای مادون قرمز و دمای ترموکوپل نوع K را مقایسه نماید. این حالت برای مقایسه دمای سطح، تنظیم انتشار و غیره مناسب است.

این دستگاه از باتری لیتیوم قابل شارژ 3.7 ولت 2600 میلی آمپر تغذیه می کند. زمان شارژ شدن این باتری تقریبا 3 ساعت طول می کشد و در حالت شارژ کامل می تواند به مدت 20 ساعت کار کند.

ابعاد این دستگاه 205×65×124 میلی متر بوده و وزنی در حدود 375 گرم را دارد.

اندازه LCD این دستگاه 37×49 میلی متر (4/2 اینچ) بوده و در رنگ های قرمز و خاکستری در دسترس می باشد.

ترمومتر مادون قرمز مدل UT305A+ برند یونیتی دارای تاییدیه CE اتحادیه اروپا  می باشد. بعلاوه جهت حصول اطمینان از خرید این دستگاه، گارانتی معتبر یک ساله از زمان خرید نیز توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری متروتیک ارائه می شود.

بازدید کننده گرامی ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم به طور کامل و جامع در مورد ترمومتر لیزری 1850 درجه و تجهیزات اندازه گیری، مولتی متر، اهم متر، ولت متر، مگا اهم متر اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم ما پینشهاد میکنیم اگر تصمیم به خرید هر نوع لوازم و تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق و ... دارید حتما با یکی از شماره های موجود در سایت تماس گرفته و از مشاوره های رایگان تیم تخصصی مجموعه متروتیک بهره مند شوید.


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




محصولات مرتبط


مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟