خانه وبلاگ ترمومتر لیزری 1000 درجه سانتی گراد تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



ترمومتر لیزری 1000 درجه سانتی گراد تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

ترمومتر لیزری 1000 درجه سانتی گراد - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع ترمومتر لیزری را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات بهترین ترمومتر لیزری- ترمومتر لیزری پزشکی- ساخت دماسنج لیزری- ترمومتر لیزری والو- ترمومتر لیزری پیشانی- ترمومتر لیزری ایرانی- ترمومتر لیزری که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

ترمومتر لیزری 1000 درجه سانتی گراد : متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع بهترین ترمومتر لیزری- ترمومتر لیزری پزشکی- ساخت دماسنج لیزری- ترمومتر لیزری والو- ترمومتر لیزری پیشانی- ترمومتر لیزری ایرانی- ترمومتر لیزری  خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع ترمومتر لیزری باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

ترمومتر لیزری 1000 درجه سانتی گراد - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع ترمومتر لیزری در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین ترمومتر لیزری- ترمومتر لیزری پزشکی- ساخت دماسنج لیزری- ترمومتر لیزری والو- ترمومتر لیزری پیشانی- ترمومتر لیزری ایرانی- ترمومتر لیزری  با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از ترمومتر لیزری را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

 

ترمومتر لیزری 1000 درجه سانتی گراد :  ترمومتر لیزری  را میتوانید از متروتیک خرید نمایید. ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی ترمومتر لیزری توانسته ایم پایین ترین ترمومتر لیزری 1000 درجه سانتی گرادرا با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

ترمومتر لیزری

دماسنج یا ترمومتر وسیله ای است که برای اندازه گیری حرارت و دما مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله انواع مختلفی دارد که هر کدام برای کاربرد های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. دماسنج در بازه وسیعی از صنایع از پزشکی گرفته تا کولر خانه و صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. ترمومترها به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند که هرکدام روش کارشان نیز با یکدیگر متفاوت است.

انواع ترمومتر:

ترمومتر جیوه ای / ترمومتر الکلی/ ترمومتر دیجیتال/ ترموکوپل ها/ ترمومتر لیزری/ 4 مورد اول همگی دماسنج های تماسی هستند. / بدین معنا که برای اندازه گیری دما، نمی توان از راه دور اقدام کرد و باید دماسنج را وارد محیط کرده و یا به محیط نزدیک کرد. / نوع دیگری از دماسنج ها هستند که با عنوان دماسنج های لیزری یا ترمومتر لیزری شناخته می شوند.

 

ترمومتر لیزری 1000 درجه سانتی گراد - اساس کار این دماسنج ها به این شکل است که موجی از پرتو مادون قرمز را ارسال کرده که با جسم برخورد می کند.در اثر این برخورد، با توجه به دمای جسم، انرژی پرتوهای بازگشتی تغییر می کند که با اندازه گیری این تغییر می توانند دمای جسم را بدست آورند. این نوع دماسنج ها بدلیل آنکه می توانند از راه دور مورد استفاده قرار بگیرند، کاربردهای زیادر در مواردی که امکان نزدیک شدن به منبع حرارت وجود ندارد، پیدا کرده اند.

یکی از حوزه های که بسیار از ترمومتر ها استفاده می کند، حوزه پزشکی است. در این حوزه، دمای کاری سلولهای بدن انسان بسیار در عملکرد آن موثر است با تغییر خیلی کمی در دمای سلولها می تواند منجر به تغییرات خیلی شدید در عملکرد بدن بشود. ترمومتر لیزری درواقع نوعی ترمومتر مادون قرمز است. می دانیم که جنب و جوش مولکول های هوای گرم و جسم گرم بیشتر از سایر اجسام است.

این مولکول ها نوعی انرژی مادون قرمز تولید می کنند که توسط ترمومتر لیزری جذب شده و به سیگنال الکتریکی تبدیل می شوند. ترموتر لیزری با اندازه گیری انرژی تمام اجسام و تبدیل آن به سیگنال الکتریکی دما را روی صفحه نمایش نشان می دهد.

انرژی مادون قرمز  طول موج بیشتری نسبت به نورهای مریی دارد و باعث شده که جز طیف موج های الکترومغناطیسی همچون امواج ماکرویوو ، امواج رادیویی ؛ امواج فرابنفش و اشعه ایکس باشد.

اساس کار ترمومتر لیزری چگونه است ؟

نحوه کار ترمومتر لیزری به این صورت است که از طریق لنزها و آینه هایی که درونش تعبیه شده انرژی مادون قرمز را در یک نقطه متمرکز کرده و با اندازه گیری انرژی و تبدیل آن به سیگنال الکتریکی دمای جسم را بدون تماس  تا فاصله 50 متر اندازه گیری می کند.

علاوه بر این دمای اجسام در حال حرکت را هم می توان اندازه گیری کرد و این مدل دماسنج های لیزری تنها وسیله ای است که دقیق ترین دمای جسم را به ما می دهد یعنی با دقتی تا حدود ℃2 و ℉4 دقیق ترین خطا را در میان ترمومتر ها دارد .

ترمومتر لیزری 1000 درجه سانتی گراد - ترمومتر های لیزری در مدل های تک لیزری و دو لیزری برای سهولت در اندازه گیری و کاهش خطاهای دید اپراتور در تجهیزات اندازه گیری مولتی عرضه می گردد .

ترمومترلیزری/ حرارت سنج غیرتماسی

 به منظور اندازه گیری دما از فاصله دور استفاده می شود. در ساخت ترمومتر لیزری از سنسورهای مادون قرمز استفاده می شود و به ترمومتر لیزری نیز معروف می باشند. با دانستن میزان انرژی مادون قرمز ساطع شده از جسم می توان درجه حرارت شی را با ترمومتر لیزری اندازه گرفت. ترمومتر لیزری 1000 درجه سانتی گراد - نوع قابل حمل (پورتابل) این ترمومترهای لیزری به عنوان ترمومتر تفنگی شناخته شده و کاربرد آزمایشگاهی دارد. به منظور نمونه برداری و ثبت دمای اجسام از فاصله دور ترمومتر لیزری مورد استفاده قرار می گیرد.

برخی از ترمومترهای لیزری قابلیت نصب پراب جهت اندازه گیری دما به روش تماسی را نیز دارا می باشد که به آنها ترمومتر دو کاره می گویند.

ترمومتر های لیزری:

ترمومتر تفنگی دو لیزر / ترمومترهای تفنگی تک لیزر / ترمومتر لیزری با قابلیت اتصال به کامپیوتر – دیتالاگر / ترمومتر دیجیتالی مادون قرمز / ترمومتر لیزری مخصوص سردخانه و یخچال های مواد غذایی و نشتی های حرارتی / ترمومتر ضد آب تفنگی / ترمومتر سه کاره از نوع تماسی – غیر تماسی(مادون قرمز) – کلمپی / ترمومترلیزری با پراب قابل انعطاف

 

ترمومتر لیزری 1000 درجه سانتی گراد -  ما در این مطلب به موضوعات بهترین ترمومتر لیزری- ترمومتر لیزری پزشکی- ساخت دماسنج لیزری- ترمومتر لیزری والو- ترمومتر لیزری پیشانی- ترمومتر لیزری ایرانی- ترمومتر لیزری  در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله ترمومتر لیزری را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از ترمومتر لیزری را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟