خانه وبلاگ بهترین مارک فشار سنج عقربه ای تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



بهترین مارک فشار سنج عقربه ای تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

بهترین مارک فشار سنج عقربه ای - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع بهترین مارک فشار سنج عقربه ای را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات بهترین مارک فشارسنج دیجیتالی- نحوه کار با فشار سنج عقربه ای- فشار سنج عقربه ای هانسون- قیمت گیج فشار سنج عقربه ای- اجزای فشارسنج عقربه ای- قطعات فشارسنج عقربه ای که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

بهترین مارک فشار سنج عقربه ای : متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع بهترین مارک فشارسنج دیجیتالی- نحوه کار با فشار سنج عقربه ای- فشار سنج عقربه ای هانسون- قیمت گیج فشار سنج عقربه ای- اجزای فشارسنج عقربه ای- قطعات فشارسنج عقربه ای خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع بهترین مارک فشار سنج عقربه ای باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

بهترین مارک فشار سنج عقربه ای - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع بهترین مارک فشار سنج عقربه ای در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین مارک فشارسنج دیجیتالی- نحوه کار با فشار سنج عقربه ای- فشار سنج عقربه ای هانسون- قیمت گیج فشار سنج عقربه ای- اجزای فشارسنج عقربه ای- قطعات فشارسنج عقربه ای با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از بهترین مارک فشار سنج عقربه ای را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

 

بهترین مارک فشار سنج عقربه ای :  بهترین مارک فشار سنج عقربه ای را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی بهترین مارک فشار سنج عقربه ای , توانسته ایم پایین ترین بهترین مارک فشار سنج عقربه ای را با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

معرفی فشارسنج خون

خونی که در هر انقباض عضله قلب از داخل سرخرگها عبور می کند، به دیواره رگها فشاری وارد می کند که آن را فشار خون می گویند. فشارسنج خون به دستگاهی گفته می شود که برای اندازه گیری میزان فشار خون بر حسب میلیمتر جیوه (mmHg) به کار می رود.

فشار خون دارای یک میزان ماکزیمم (فشار خون سیستولی) و یک میزان مینیمم (فشار خون دیاستولی) است. فشار خون سیستولی در زمان انقباض عضله قلب و فشار خون دیاستولی در زمان استراحت قلب است. امروزه دستگاه های فشارسنج خون انواع مختلفی از جمله جیوه ای، عقربه ای و دیجیتال دارند که از بین آنها، فشارسنج های جیوه ای از دقت بالایی برای اندازه گیری فشار خون برخوردار است.

ساختمان فشارسنج جیوهای از یک بازوبند (کاف) که به وسیله لوله لاستیکی از یک طرف به مخزن جیوه و ستون مدرج و از طرف دیگر به یک پوآر یا پمپ (تلمبه) متصل است، تشکیل شده است. در فشارسنج عقرب های به جای مخزن جیوه و ستون مدرج، یک صفحه دایرهای شکل مدرج وجود دارد که حرکت عقربه بر روی آن، میزان فشار خون را مشخص می کند.

تاریخچه گوشی پزشکی

در زمانهای دور، چینی ها دریافتند که خون از طریق عروق و رگها در بدن به گردش در می آید و نظریاتی را درباره چگونگی عملکرد سیستم گردش خون ارائه دادند. دانشمندان هندی نیز برخی علوم مربوط به سیستم گردش خون را با تأکید بر روی نبض و ماهیت دینامیکی آن توسعه بخشیدند.

در اوایل سده ۱۷ میلادی، درک گسترده تری از سیستم گردش خون با پژوهش های ویلیام هاروی (William Harvey)، پزشک و زیست شناس انگلیسی، صورت گرفت. او در سال ۱۶۱۵ میلادی اقدام به پژوهش درباره گردش خون کرد و پس از آن در سال ۱۶۲۸ میلادی، نتایج یافته های خود را تحت عنوان «درباره حرکت قلب و خون در حیوانات» منتشر کرد. اثر وی یک پایه و اساس برای مطالعه درباره سیستم گردش خون شد و حتی امروزه نیز مورد توجه قرار می گیرد.

هنگامی که ارتباط بین ضربان قلب و نبض کشف شد، این امکان میسر شد که حجم و فشار خون نیز مورد بررسی قرار گیرد. در سال ۱۷۳۳ میلادی، استفان هالز(Stephen Hales)، کشیش و دانشمند علوم طبیعی انگلیسی، توانست برای اولین بار به طور مستقیم فشار خون را اندازه گیری کند. او این کار را بر روی یک اسب انجام داد. هالز با وارد کردن یک لوله شیشه ای بلند به صورت عمودی به شریان اسب، افزایش فشاری که خون را وادار به بالا رفتن از لوله می کند، مشاهده کرد.

در سال ۱۸۸۱ میلادی، اولین فشارسنج خون غیر تهاجمی و مورد قبول از نظر پزشکی، توسط ساموئل زیگفرید کارل ریتر فان باخ (Samuel Siegfried Karl Ritter von Basch)، پزشک اتریشی و پزشک مخصوص امپراطور مکزیک، اختراع شد.

فشارسنج ابداعی وی شامل یک لوله شیشه ای با دیواره ضخیم حاوی جیوه بود که با یک قطعه کوچک دکمه مانند باز می شد. این قطعه دکمه مانند نیز به پوسته یک گوی پُر شده با آب متصل بود. این ابزار بر روی شریان قرار داده می شد تا با فشار بر روی آن، اثر نبض را محو کند. این فشارسنج می توانست نیروی مجهول حاصل از نبض را اندازه گیری و به واحد میلیمتر جیوه نشان دهد. مدتی بعد با توسعه مانومترهای عقربه ای، فان باخ اقدام به جایگزینی مانومتر عقربهای به جای جیوه ای کرد.

در سال ۱۸۹۶ میلادی، اصلاحات دیگری بر روی فشارسنج جیوه ای توسط سیپیونه ریوا روچی (Scipione Riva-Rocci)،پزشک ایتالیایی، انجام شد. این اصلاحات که برای استفاده آسانتر صورت گرفته بود، شامل مواردی مانند استفاده از یک کاف که به دور بازو بسته می شد بود تا برای اِعمال هر فشاری به اندام مناسب باشد.

پس از آن، هاروی کوشینگ (Harvey Cushing)، جراح اعصاب آمریکایی، ملاقاتی با ریوا روچی داشت و از دیدن فشارسنج خون حیرتزده شد. کوشینگ کمک های زیادی برای معرفی این فشارسنج به جامعه پزشکی به خصوص در شمال آمریکا انجام داد.

اندازه گیری فشار خون تا سال ۱۹۰۵ میلادی پیشرفتی نداشت تا این که نیکولای کوروتکوف (Nikolai Korotkov)، جراح روسی، تفاوت بین فشار خون سیستولی و دیاستولی را کشف کرد. این فشارها متناظر با شنیده شدن و نشدن صداهای درون شریان به سبب فشار اِعمالی و سپس رها شدن بود. کاربرد صداهای سیستولی و دیاستولی که تحت عنوان «صداهای کوروتکوف» شناخته میشوند، امروزه یک استاندارد مرسوم در اندازه گیری فشار خون است.

از آن زمان تا کنون پیشرفت های زیادی در زمینه توسعه بخشیدن به فشارسنج های خون انجام شده است. فشارسنج هایی که امروزه در دسترس هستند، دارای انواع متنوعی اعم از جیوه ای، عقربه ای و دیجیتال است که به طور گسترده به عنوان یک نشانه حیاتی در تشخیص بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرند.

بهترین مارک فشار سنج عقربه ای -  ما در این مطلب به موضوعات بهترین مارک فشارسنج دیجیتالی- نحوه کار با فشار سنج عقربه ای- فشار سنج عقربه ای هانسون- قیمت گیج فشار سنج عقربه ای- اجزای فشارسنج عقربه ای- قطعات فشارسنج عقربه ای در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله بهترین مارک فشار سنج عقربه ای را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از بهترین مارک فشار سنج عقربه ای را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




محصولات مرتبط


مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟