خانه وبلاگ بهترین انواع متر لیزری با قیمت مناسب | فروش ویژه و استثنایی با تخفیف ویژه



بهترین انواع متر لیزری با قیمت مناسب | فروش ویژه و استثنایی با تخفیف ویژه

بهترین انواع متر لیزری با قیمت مناسب - متروتیک با افتخار اعلام می نمایید کلیه تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق شیمیایی – فیزیکی و محیطی و برق و صنعت از جمله بهترین انواع متر لیزری با قیمت مناسب و تجهیزات اندازه گیری، مولتی متر، اهم متر، ولت متر، مگا اهم متر را با تخفیف ویژه و ارزانترین قیمت در کل کشور به مشتریان ارائه می نماید.

 بهترین انواع متر لیزری با قیمت مناسب : ما در مجموعه عظیم متروتیک افتخار خود می دانیم که توانسته ایم با کمک مشتریان عزیز محصولات خود را (بهترین انواع متر لیزری با قیمت مناسب و تجهیزات اندازه گیری، مولتی متر، اهم متر، ولت متر، مگا اهم متر) با معروفترین برندها و ارزانترین قیمت با 30% تخفیف و بدون واسطه تهیه نموده و به صورت رایگان به اقصی نقاط کشور ارسال نماییم.

بهترین انواع متر لیزری با قیمت مناسب : در این مقاله به طور مفصل به بهترین انواع متر لیزری با قیمت مناسب خواهیم پرداخت و همچنین در مورد تجهیزات اندازه گیری، مولتی متر، اهم متر، ولت متر، مگا اهم متر توضیحات مختصر ارائه خواهیم نمود امیدوار هستیم بتوانیم به شما کمک کنیم تا انتخاب آگاهانه در مورد خرید هر نوع از تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق شیمیایی – فیزیکی و محیطی و برق و صنعت را داشته باشید.

متر لیزری چیست؟

متر لیزری یک ابزار اندازه‌گیری است که از تکنولوژی لیزر برای اندازه‌گیری فواصل و فاصله‌ها استفاده می‌کند. اصل کار این دستگاه بر اساس ارسال پرتو لیزری و اندازه‌گیری زمانی است که این پرتو برای برخورد با یک سطح برگشت می‌یابد.

 

دستگاه متر لیزری با استفاده از پرتو لیزری به سمت هدف (مانند دیوار، سقف یا یک شیء دیگر) پرتاب می‌کند و زمانی که پرتو لیزر با سطح هدف برخورد می‌کند و به دستگاه برمی‌گردد، زمان بازگشت آن را ثبت می‌کند. با توجه به سرعت نور و زمان بازگشت پرتو، دستگاه قادر است فاصله را با دقت محاسبه کند.

 

مترهای لیزری در بسیاری از حوزه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، از جمله ساخت و ساز، مهندسی، معماری، طراحی داخلی، جغرافیا، جستجو و نجات، مکان‌یابی، هموارسازی اراضی و استفاده‌های خانگی. آن‌ها به عنوان ابزاری دقیق برای اندازه‌گیری فواصل و طول‌ها استفاده می‌شوند.

 

بهترین انواع متر لیزری با قیمت مناسب

در ادامه بهترین مترهای لیزری موجود در بازار ایران را به شما معرفی می کنیم تا درصورتیکه مایل به خرید بودید بتوانید آن را از طریق سایت متروتیک خریداری نمایید.

متر لیزری یونیتی UNIT LM50A

دستگاه متر لیزری یونیتی UNIT LM50A جدیدترین مدل برند یونیتی می باشد که به منظور اندازه گیری هرچه دقیق تر فاصله طراحی شده است.

این دستگاه می تواند مساحت و حجم را اندازه گیری کند و از عملیات های جمع و تفریق نیز پشتیبانی می کند.

همچنین این دستگاه دارای حافظه داخلی با توان ذخیره 99 گروه داده می باشد. این دستگاه در صنایع طراحی داخلی و خارجی، ساخت و ساز، نظارت کارخانه ها و کارشناسی مهندسی وکاربرد ویژه ای دارد.این دستگاه می تواند فاصله را در رنج 50 متر با رزولوشن 0.001 متر و دقت 2 میلی متر اندازه گیری کند.

 

دستگاه متر لیزری 70 متری با دقت 2 میلی متر یونیتی UNIT

دستگاه متر لیزری 70 یونیتی UNIT LM70A جدیدترین مدل برند یونیتی می باشد که به منظور اندازه گیری هرچه دقیق تر فاصله طراحی شده است. این دستگاه می تواند مساحت و حجم را اندازه گیری کند و از عملیات های جمع و تفریق نیز پشتیبانی می کند.

از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان اندازه گیری تا 70 متر، سیستم تشخیص تراز سطوح و دقت میلی متری اشاره کرد.

همچنین این دستگاه به یک صفحه نمایش دو اینچی از نوع LCD به همراه نور پس زمینه مجهز شده است تا امکان مشاهده راحت و خوانا داده ها را در محیط های تاریک و کم نور برای کاربر فراهم کند.

 

متر لیزری یا مسافت سنج 80 متر برند سی ای ام CEM LDM-80S

این دستگاه می تواند مسافت را در رنج 0.05 تا 80 متر (0.15 تا 262 فوت) با دقت 1.5 میلی متر (0.06 اینچ) و رزولوشن 1 میلی متر اندازه گیری کند.

همچنین این دستگاه می تواند زاویه شیب را تا 65 درجه با دقت 0.5 درجه اندازه گیری کند.

از دیگر ویژگی های متر لیزری حرفه ای سی ای ام CEM LDM-80S:

  • پشتیبانی از واحد های متر، اینچ و فوت
  • بهره مندی از گواهی IP54
  • پشتیبانی از جمع و تفریق
  • قابلیت اندازه گیری مساحت و محیط
  • پشتیبانی از رابطه فیثاغورث
  • نمایش مقادیر حداقل و حداکثر داده های اندازه گیری شده
  • صفحه نمایش 4 رقمی LCD
  • پشتیبانی از تکنولوژی بلوتوث
  • هشدار صوتی و تصویری، نشانگر LED
  • حافظه داخلی با قابلیت ذخیره 99 ست از داده های اندازه گیری شده
  • سیستم خاموشی خودکار لیزر بعد از 30 ثانیه
  • سیستم خاموشی خودکار دستگاه بعد از 3 دقیقه

بازدید کننده گرامی ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم به طور کامل و جامع در مورد بهترین انواع متر لیزری با قیمت مناسب و تجهیزات اندازه گیری، مولتی متر، اهم متر، ولت متر، مگا اهم متر اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم ما پینشهاد میکنیم اگر تصمیم به خرید هر نوع لوازم و تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق و ... دارید حتما با یکی از شماره های موجود در سایت تماس گرفته و از مشاوره های رایگان تیم تخصصی مجموعه متروتیک بهره مند شوید.


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




محصولات مرتبط


مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟