خانه وبلاگ اهم متر هیوکی 3200 تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



اهم متر هیوکی 3200 تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

اهم متر هیوکی 3200 - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع اهم متر را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات اهم متر هیوکی قدیمی - Hioki 3200- قیمت اهم متر عقربه ای- اهم متر چیست- خرید مولتی متر - مولتی متر انبری- مولتی متر ایرانی که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

اهم متر هیوکی 3200 : متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع اهم متر هیوکی قدیمی - Hioki 3200- قیمت اهم متر عقربه ای- اهم متر چیست- خرید مولتی متر - مولتی متر انبری- مولتی متر ایرانی خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع اهم متر باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

اهم متر هیوکی 3200 - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع اهم متر در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد اهم متر هیوکی قدیمی - Hioki 3200- قیمت اهم متر عقربه ای- اهم متر چیست- خرید مولتی متر - مولتی متر انبری- مولتی متر ایرانی با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از اهم متر را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

اهم متر هیوکی 3200 :  اهم متر را می توانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی اهم متر توانسته ایم پایین ترین اهم متر هیوکی 3200 را با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

 اهم متر چیست ؟

دستگاهی است الکترونیکی که جهت اندازه گیری مشخصات و پارامترهای الکتریکی بکار می رود و بر دونوع کلی می باشد۱- آنالوگ ( عقربه ای ) 2 – دیجیتالی  کارکرد در نوع دوم با توجه به اینکه اکثر عملیات سنجش و تغییر رنج بصورت اتوماتیک می باشد، راحت تر و دقیق تر می باشد.

 کمیت های مورد سنجش اهم متر بطور عمومی و کلی بشرح ذیل می باشد1- آمپر جریان مستقیم DC و متناوب  AC   2-ولتاژ جریان مستقیم DC و متناوب AC   ۳- اهم  ۴- قطعی و پیوستگی مدار روش اندازه گیری آمپر جریان مستقیم DC (مانند جریان خروجی یکسوکننده و یا جریان مصرفی مرکز ) این حالت برای اندازه گیری جریان عبوری از یک مدار استفاده می گردد در این حالت کلید سلکتور چرخان اهم متر برروی علام DCA – 10 قرار داده میشود و سیم های اهم متر بصورت سری در مدار قرارمی گیرند.  محل اتصال سیم های اهم متر برروی اهم متر ورودیهای (  COM  ) و +10 A ) ) می باشد. دقت شود که اهم متر حتما بصورت سری در مدار قرارداده شده و آمپر عبوری بیش ار ده آمپر نباشد. درصورت اتصال موازی با مدار اهم متر حتما آسیب می بیندروش اندازه گیری آمپر جریان متناوب ( AC )برق شهر این حالت برای اندازه گیری جریان عبوری از یک مدار جریان متناوب مانند مسیر تغذیه برق یکسوکننده استفاده می گردد در این حالت کلید سلکتور چرخان اهم متر برروی علام AC A 10 قرار داده می شود و سیم های اهم متر بصورت سری در مدار قرار می گیرند. محل اتصال سیم های اهم متر بر روی اهم متر ورودی های (COM  ) و +10 A )  ) می باشد.

کاربردهای اهم متر

از یک اهم متر می‌توان برای آزمایش نیمه هادیهایی مثل دیود و ترانزیستور استفاده کرد. همانطور که می‌دانید دیود در حالت بایاس (گرایش) مستقیم دارای مقاومت کم و در حالت بایاس معکوس دارای مقاومت بسیار زیادی است، بنابراین دیود تحت آزمایش باید در یک جهت جریان را عبور داده و در جهت دیگر مانع از عبور آن گردد، به عبارت دیگر مقاومت اهمی دیود در یک جهت کم و در جهت دیگر زیاد می‌باشد، البته این روش برای آزمایش و تست دیودهای پیوندی معمولی است و نمی‌توان از آن برای دیودهای دیگر مانند زنر استفاده کرد.

یک ترانزیستور از لحاظ عملکرد درست مانند دو دیود که کاتد یا آندهایشان به هم متصل شده است می‌باشد، بنابراین پایه‌های بیس ، امیتر باید در یک جهت دارای مقاومت زیاد و در جهت دیگر دارای مقاومت کم باشد. همچنین مقاومت بین پایه‌های امیتر ، کلکتور در هر دو جهت باید زیاد باشد در غیر این صورت ترانزیستور خراب است.

یکی دیگر از کاربردهای اهم متر در آزمایش خازنها (مخصوصا خازنهای الکترولیتی) است. با استفاده از یک اهم متر می‌توان پی به سالم بودن یا خراب بودن خازنها برد. فرض کنید می‌خواهیم خازن 0.25 میکروفاراد را آزمایش‌کنیم دو سر خازن را به سیمهای پروب اهم متر وصل می‌کنیم و آن را در وضعیت Rx10000 قرار می‌دهیم .اگر خازن مزبور دارای نشت باشد عقربه اهم متر مقدار ثابت مقاومت را نشان خواهد داد، اما در مورد خازن سالم عقربه پس از انحراف کمی که به سمت راست پیدا می‌کند به سر جای خود بر می‌گردد.

اگر در این حالت عقربه به هیچ وجه به سمت راست حرکت نکرد و مقاومت بی‌نهایت را نشان داد پایه‌های خازن از داخل قطع است و باید دور انداخته شود. هنگامی که خازن 0.25 میکروفارادی سالم است به هنگام تعویض سیمهای پروب عقربه به اندازه یک چهارم پانل به سمت راست منحرف شدند و سپس با سرعت بجای خود بر می‌گردد.

سلکتور یا کلید انتخابگر

معمولا در مولتی مترها دو کلید در سلکتور دیده می‌شود که یکی بزرگتر است و در وسط قرار گرفته است. کلید وسط Range Salitch نام دارد که ردیفهای قابل اندازه گیری را تعیین می‌کند و کلید کوچک کناری Function Switch نام دارد که برای انتخاب پارامتر مورد سنجش بکار می‌رود. به هنگام اندازه گیری مقاومت پس از قرار دادن کلیدها در وضعیت مناسب دو سر پروب را به هم متصل می‌کنیم و با چرخاندن دگمه ZERO OHMS عقربه مولتی متر را بر روی صفر اهم ثابت می‌کنیم.

صفحه مدرج

مقداری که بر روی صفحه مدرج می‌خواهیم باید متناسب با رنج یا ردیفی باشد که توسط سلکتور بزرگ انتخاب کرده‌ایم، این موضوع در صحیح خواندن پارامترهای مورد اندازه گیری بسیار مهم است و باید مورد نظر قرار داد. درجه بندی مربوط به مقاومت که با اهم (OHMS  ) نشان داده شده است، بسیار غیر خطی است. علت این امر این است که خود اندازه گیر دارای مقاومت داخلی می‌باشد که بر روی مقاومت مورد اندازه گیری اثر می‌گذارد مولتی مترهایی که در حالت اهم دارای وضعیتهای متفاوتی می‌باشند. کلید سلکتور را باید در وضعیتی قرار داد که به هنگام اندازه گیری مقاومت یک قطعه یا بخش از یک مدار ، عقربه تا وسط حرکت کند، در این حالت مقدار خوانده شده بر روی صفحه مدرج خطای کمتری را دارا خواهد بود.

 

اهم متر هیوکی 3200 -  ما در این مطلب به موضوعات اهم متر هیوکی قدیمی - Hioki 3200- قیمت اهم متر عقربه ای- اهم متر چیست- خرید مولتی متر - مولتی متر انبری- مولتی متر ایرانی در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله اهم متر را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از اهم متر را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 2177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




محصولات مرتبط


مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟