خانه وبلاگ انواع سنسور لرزش تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



انواع سنسور لرزش تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

انواع سنسور لرزش - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع سنسور لرزش را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات انواع سنسور تشخیص حرکت- انواع سنسور جریان- ماژول سنسور لرزش- سنسور صوتی چیست- سنسور تشخیص لرزش- سنسور لرزش پیزوالکتریک- سنسور خمش- سنسور لرزش خودرو که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

انواع سنسور لرزش : متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع انواع سنسور تشخیص حرکت- انواع سنسور جریان- ماژول سنسور لرزش- سنسور صوتی چیست- سنسور تشخیص لرزش- سنسور لرزش پیزوالکتریک- سنسور خمش- سنسور لرزش خودرو خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سنسور لرزش باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

انواع سنسور لرزش - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع سنسور لرزش در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع سنسور تشخیص حرکت- انواع سنسور جریان- ماژول سنسور لرزش- سنسور صوتی چیست- سنسور تشخیص لرزش- سنسور لرزش پیزوالکتریک- سنسور خمش- سنسور لرزش خودرو با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از سنسور لرزش را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

انواع سنسور لرزش را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی سنسور لرزش , توانسته ایم پایین ترین انواع سنسور لرزش را با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

سنسور لرزش چیست؟

سنسور لرزش یا ارتعاشی وسیله ای است که میزان و فرکانس لرزش را در یک سیستم ، ماشین یا قطعه تجهیزات معین اندازه گیری می کند.در این مقاله ، ما در مورد انواع لرزش ، انواع مختلف سنسورهای لرزش و نحوه انتخاب دستگاه تشخیص لرزش بر اساس پارامترها صحبت خواهیم کرد.

سنسور لرزش وسیله ای است که میزان و فرکانس لرزش را در یک سیستم ، ماشین یا قطعه تجهیزات معین اندازه گیری می کند. از این اندازه گیری ها می توان برای شناسایی عدم تعادل یا سایر مسائل موجود در دارایی و پیش بینی خرابی های آینده استفاده کرد.

انواع ارتعاشات

ارتعاش در تجهیزات صنعتی گاهی بخشی از عملکرد طبیعی است اما گاهی می تواند به عنوان یک مشکل باشد.

در نظارت بر ماشین با دو نوع ارتعاش روبرو هستیم.

  • ارتعاش محوری (رانش)
  • ارتعاش شعاعی

ارتعاش محوری (رانش)

ارتعاش “محوری” یک لرزش شافت طولی یا موازی با شافت موتور است. به عنوان مثال ، عدم انطباق شافت می تواند باعث لرزش محوری شود.

ارتعاش شعاعی

ارتعاش “شعاعی” به عنوان نیرویی است که از شافت به سمت خارج وارد می شود. ارتعاش شعاعی در صورت وجود چرخش سنگین در موتور وجود دارد.اگر یک تیغه فن تغییر شکل یافته باشد ، همانطور که فن می چرخد ​​، تیغه فن تغییر شکل یافته به سمت خارج بر روی شافت موتور قرار می گیرد و باعث لرزش شعاعی می شود.

انواع سنسور لرزش

۱-شتاب سنج

شتاب سنج دستگاه هایی هستند که ارتعاش یا شتاب حرکت سازه را اندازه گیری می کنند.آنها یک مبدل دارند که نیروی مکانیکی ناشی از ارتعاش یا تغییر حرکت را با استفاده از اثر پیزوالکتریک به جریان الکتریکی تبدیل می کند.

دو نوع شتاب سنج پیزوالکتریک وجود دارد :

  • امپدانس بالا
  • امپدانس پایین

۱٫۱ شتاب سنج با امپدانس بالا

شتاب سنج های با امپدانس بالا یک بار الکتریکی تولید می کنند که مستقیماً به ابزار اندازه گیری متصل است.

آنها به امکانات و ابزار دقیق خاصی نیاز دارند بنابراین در امکانات تحقیقاتی یا کاربردهای دمای بالا استفاده می شوند.

۱٫۲ شتاب سنج امپدانس پایین

شتاب سنج های با امپدانس پایین دارای یک شتاب سنج شارژ به عنوان قسمت جلوی آن و همچنین یک مدار میکرو و ترانزیستور داخلی هستند که این بار را به یک ولتاژ امپدانس پایین تبدیل می کند.

این نوع شتاب سنج به راحتی با ابزار استاندارد ارتباط برقرار می کند که باعث می شود معمولاً در صنعت مورد استفاده قرار گیرد.

۲-فشار سنج

فشار سنج سنسوری است که مقاومت آن با نیروی اعمال شده متفاوت است. این نیرو ، فشار ، تنش ، وزن و غیره را به یک تغییر در مقاومت الکتریکی تبدیل می کند که سپس قابل اندازه گیری است.وقتی نیروهای خارجی به یک جسم ساکن وارد می شوند.هنگامی که به هر سیم فلزی، کششی وارد می شود ، طول آن سیم افزایش می یابد و قطر کاهش می یابد.این افزایش طول و کاهش قطر مقاومت سیم را تغییر می دهد که به ما اندازه گیری فشار در اجزای دستگاه ما می دهد.

۳- گردابی

سنسورهای جریان گردابی وسایل غیر تماسی هستند که موقعیت و / یا تغییر موقعیت یک جز conduc رسانا را اندازه گیری می کنند. این سنسورها با میدان های مغناطیسی کار می کنند. این سنسور دارای یک پروب است که جریان متناوبی را در نوک پروب ایجاد می کند.

۴-حسگرهای میکروفون

ارتعاشات صدا ایجاد می کنند و این صدا اغلب از حد شنوایی انسان فراتر است. سنسورهای میکروفون که سنسورهای فشار صوتی نیز نامیده می شوند . می توانند اطلاعات اساسی در مورد تغییراتی که ممکن است در ارتعاشات با فرکانس بالا رخ دهد را فراهم کنند که اپراتورهای تجهیزات به طور معمول قادر به تشخیص آنها نیستند.حسگرهای میکروفون از مزایای بسیار مقرون به صرفه بودن برخوردار هستند ، اگرچه اطلاعاتی که آنها ارائه می دهند نسبتاً محدود است.

نحوه انتخاب سنسور لرزش

  • دامنه و دقت
  • شرایط محیطی
  • شکل سطح اندازه گیری

بهتر است برای انتخاب سنسور به این نکات دقت کنید تا حسگر بهترین عملکرد را  برای شما داشته باشد.

 ماشین هایی که از لرزش سنج استفاده می کنند

پمپ های آب

پمپ های آب قطعات مهمی در صنعت آب و فاضلاب هستند. اگر پمپ های آب و کندانسورها از کار بیفتند ، می توانند هزاران نفر را از دسترسی به آب تمیز خارج کنند و به محیط زیست آسیب زیادی وارد کنند.

سنسورهای لرزش به اطمینان از عملکرد نرم یا بلبرینگ ، پمپ های آب و کندانسور کمک می کنند و در صورت شروع کمی خشن خواندن ، هشدارهای پیشرفته ای در مورد مشکلات احتمالی ارائه می دهند.

موتور ، گیربکس و تسمه

نظارت بر ارتعاشات در این نوع سیستم ها می تواند از عدم تعادل جزئی در ماشین های جداگانه به ایجاد اختلالات عمده در کل سیستم جلوگیری کند. به عنوان مثال ، صنایع غذایی و آشامیدنی از چیلرهای دارای موتور استفاده می کنند. اگر موتور پایین بیاید ، چیلر نمی تواند کار خود را انجام دهد و هزاران دلار محصول غذایی از بین می رود.

فن و کمپرسور

فن ها و کمپرسورها ، مانند آنهایی که در اکثر ماشین آلات صنعتی و سیستم های تهویه استفاده می شود.از تجهیزات چرخشی استفاده می کنند که باید به راحتی کار کنند. اگر یک فن یا سیستم کمپرسور شروع به نشان دادن علائم عدم تعادل یا سایش کند ، این در هر داده ارتعاش جمع آوری شده منعکس می شود ، به تیم های تعمیر و نگهداری اجازه می دهد مسائل مربوط به سیستم را به اندازه کافی زود تشخیص دهند تا هزینه تعمیر را به حداقل برسانند.

توربین های بادی

برای کاهش هزینه های نظارت بر توربین های بادی و حفظ ایمنی تکنسین ها ، نظارت بر ارتعاشات می تواند داده های دقیق و سازگار در مورد سلامت فعلی هر توربین در یک نیروگاه بادی را فراهم کند. اگر عدم تعادل نشان داده شود ، این سیگنالی است برای ارسال یک تکنسین که برای رفع آن استفاده می شود.

یاطاقان غلتکی

اکثر قطعات چرخان برای ادامه حرکت قطعات از یاتاقانهای نورد استفاده می کنند. میکسرها ، توربین ها ، موتورها و محورهای چرخ از یاتاقان ها استفاده می کنند تا همه چیز به راحتی در حال چرخش باشد.

برای ادامه کار خود ، یاطاقان نورد نیاز به روغن کاری دارد . اگر بدون آن خیلی طولانی شود ، خرد می شوند و فرسوده می شوند و باعث ایجاد لرزش اضافی در دارایی می شوند. تا زمانی که سنگ زنی برای گوش انسان قابل شنیدن باشد ، اغلب اوقات خیلی دیر است – سیستم بلبرینگ احتمالاً نیاز به تعویض دارد.ردیابی لرزش ناشی از سیستم های تحمل می تواند تیم های تعمیر و نگهداری را از نیاز دستگاه به روغن کاری آگاه کند و از هزینه تعمیرات گران قیمت بعدی جلوگیری کند.

انواع سنسور لرزش - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله سنسور لرزش را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از سنسور لرزش را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟