خانه وبلاگ UNIT UT219DS کلمپ آمپرمتر تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



UNIT UT219DS کلمپ آمپرمتر تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

کلمپ آمپرمتر UNIT UT219DS- مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع UNIT UT219DS کلمپ آمپرمتر را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات فروش اینترنتی کلمپ آمپرمتر- کلمپ آمپرمتر یونیتی- قیمت آمپرمتر چنگکی- قیمت کلمپ آمپرمتر Dc - آمپرمتر کلمپی چیست- بهترین آمپرمتر کلمپی- کلمپ آمپرمتر UNIT UT203 Plus - قیمت آمپر متر کلمپی که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

 کلمپ آمپرمتر UNIT UT219DS : متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع کلمپ آمپرمتر- کلمپ آمپرمتر یونیتی- قیمت آمپرمتر چنگکی- قیمت کلمپ آمپرمتر Dc - آمپرمتر کلمپی چیست- بهترین آمپرمتر کلمپی- کلمپ آمپرمتر UNIT UT203 Plus - قیمت آمپر متر کلمپی خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع  کلمپ آمپرمتر UNIT UT219DS باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

 کلمپ آمپرمتر UNIT UT219DS- مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع  کلمپ آمپرمتر UNIT UT219DS در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلمپ آمپرمتر- کلمپ آمپرمتر یونیتی- قیمت آمپرمتر چنگکی- قیمت کلمپ آمپرمتر Dc - آمپرمتر کلمپی چیست- بهترین آمپرمتر کلمپی- کلمپ آمپرمتر UNIT UT203 Plus - قیمت آمپر متر کلمپی با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از کلمپ آمپرمتر UNIT UT219DS را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

کلمپ آمپرمتر UNIT UT219DS :  کلمپ آمپرمتررا میتوانید از متروتیک خرید نمایید.ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی  کلمپ آمپرمتر توانسته ایم پایین ترین کلمپ آمپرمتر UNIT UT219DS را با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

 

کلمپ آمپرمتر يا آمپر‏متر چنگکي

کلمپ آمپر متر يا آمپر‏متر چنگکي Clamp meter ابزار مفيدي است که به متخصصان امکان اندازه گيري جريان الکتريکي ( آمپر) را به راحتي مي دهد . براي استفاده از کلمپ آمپرمتر بايد قسمت چنگکي اين دستگاه را در اطراف سيم حامل جريان قرار داده و بدون نياز به اتصال پراب و قرار دادن به صورت سري آمپر متر مقدار جريان را اندازه گيري کنيم .

 در حقيقت فلسفه اصلي اندازه گيري اين آمپرمتر هاي چنگکي بر مبناي قوانين فيزيکي پايه گذاري شده است که اثبات مي کند اطراف سيمي که حامل جريان است، ميدان مغناطيسي متناسب با شدت جريان وجود دارد. کلمپ آمپرمتر UNIT UT219DS -  در عمل در بسیاری از کلمپ آمپر متر ها از اثر هال در اندازه گیری میدان مغناطیسی اطراف سیمی که چنکگ یا کلمپ را احاطه کرده استفاده کرده و ولتاژی متناسب با میدان به وسیلۀ آن آشکار ساز نیمه رسانای اثر هال حس می شود و به کمک میکروپروسسور داخل دستگاه به جریان معادل تبدیل می گردد.

امروزه استفاده از آمپر متر کلمپی در نصب تجهیزات ابزار دقیق ، اتوماسیون صنعتی و همچنین آزمایشگاه های الکترونیک یا کارگاههای برق و … رایج است. کلمپ آمپرمترها (Clamp meter) مي توانند به عنوان يک مولتي متر (multi meter) نيز مورد استفاده قرار گيرند. کلمپ آمپرمتر UNIT UT219DS-  همچنين مي توانند درسايز هاي مختلف کوچک و بزرگ ساخته شوند.

طرز استفاده از کلمپ آمپرمتر يا آمپرمتر چنگکي:

آمپرمتر خيلي شبيه يک کنتور آب است که ميزان آب مصرف شده منازل را اندازه مي‌گيرد. هردوي اين دستگاه ها بايد طوري در مدار قرار گيرند که جريان هاي الکتريسيته و آب از آنها بگذرد، تا بتوان شدت جريان را اندازه گرفت.

بهتر است براي استفاده از اين کلمپ آمپرمتر از وسايل ايمني نظير دستکش کاملا عايق استفاده کرد ، بدين ترتيب که با فشار دادن ضامن آمپر متر که معمولاً در دستشان قرار دارد دهانه آمپر متر باز مي شود.البته باید خاطر نشان کرد که در دستگاه های کلمپ آمپرمتر فقط میتوان از یک تک رشته سیم  آمپر یا جریان را گرفت.

RMS چیست ؟

در مقادیر متناوب مقدار اندازه گیری شده همان مقدار موثر یا RMS می باشد .

True RMS چیست ؟

در سیستم هایی که از ادوات الکترونیک قدرت استفاده می شود (از قبیل اینورتر – ترمیستورو …) شکل موج از حالت سینوسی خارج میشود فقط دستگاههایی که قابلیت اندازه گیری True RMS را دارا هستند می توانند مقدار درست را نشان دهند.

کلمپ آمپرمتر UNIT UT219DS-  ما در این مطلب به موضوعات اینترنتی کلمپ آمپرمتر- کلمپ آمپرمتر یونیتی- قیمت آمپرمتر چنگکی- قیمت کلمپ آمپرمتر Dc - آمپرمتر کلمپی چیست- بهترین آمپرمتر کلمپی- کلمپ آمپرمتر UNIT UT203 Plus - قیمت آمپر متر کلمپی پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله کلمپ آمپرمتر UNIT UT219DS را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از کلمپ آمپرمتر UNIT UT219DS را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟