خانه وبلاگ pH سنج خاک و آب تا 30% تخفیف قیمت فروش| HANNA Hi98100 - HANNA Hi98304



pH سنج خاک و آب تا 30% تخفیف قیمت فروش| HANNA Hi98100 - HANNA Hi98304

pH سنج خاک و آب - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع pH سنج خاک و آب را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات HANNA Hi98100- قیمت پی اچ سنج خاک - پی اچ سنج و رطوبت سنج خاک - بهترین دستگاه ph سنج خاک - فروش pH متر ارزان - رطوبت و pH سنج خاک - pH سنج آب که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

pH سنج خاک و آب HANNA Hi98100    : متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع HANNA Hi98100 -  HANNA Hi98304- قیمت پی اچ سنج خاک - پی اچ سنج و رطوبت سنج خاک - بهترین دستگاه پی اچ سنج خاک - فروش پی اچمتر ارزان - رطوبت و پی اچ متر خاک - pH سنج آب خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع Ph سنج خاک و آب HANNA Hi98100  با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

pH سنج خاک و آب - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی ارزان در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در موردHANNA Hi98100 - قیمت پی اچ سنج خاک - پی اچ سنج و رطوبت سنج خاک - بهترین دستگاه pH  سنج خاک - فروش pH متر - رطوبت و pH سنج خاک - pH سنج آب با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی ارزان را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

pH سنج خاک و آبHANNA Hi98100  را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی  Ph سنج خاک و آب HANNA Hi98100   , توانسته ایم پایین ترین pH سنج خاک و آب را با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

پی اچ خاک چیست

میزان اسیدی بودن خاک به دو بخش تقسیم می شود:

1- اسیدیته حقیقی یا لحظه ای که همان مفهومی است که تا به حال بعنوان pH خاک از آن نامبرده می شود.که در واقع نمایانگر غلظت یونهای هیدروژن آزاد درخاک می باشد.

2- پتانسیل اسیدی خاک می باشد که به واقع تعیین کننده توان خاک در دارا بودن خاصیت اسیدی می باشد پس اسیدیته خاک بیشتر از میزان پی اچ حقیقی است. پی اچ خاک بطور مستقیم یا غیرمستقیم رشد گیاه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.مهم‌ترین نقش PH خاک کنترل حلالیت مواد وعنصرهای غذایی در خاک می‌باشد. به عبارت دیگر قابلیت جذب عناصر غذایی وابستگی بسیاری به PH خاک دارد

جهت اندازه گیری میزان پی اچ خاک  متروتیک دستگاه های HANNA Hi98100 را با مشخصات مزبور معرفی می نماید.

pH متر قلمی دیجیتال هانا HANNA HI98100 ساخت کمپانی بزرگ و معتبر HANNA - USA یک دستگاه جدید و پر کاربرد مناسب برای تست و اندازه گیری pH  می باشد.دستگاه های زیادی جهت اندازه گیری pH از سال 1991 تا کنون ساخته شده اند ، اما با کاربری راحت و در کمترین زمان ممکن می توان میزان pH را با استفاده ازین دستگاه اندازه گیری کرد.ویژگی های این pH متر قلمی  هانا  به طور خلاصه شامل : کالیبراسیون یک و دو نقطه ای ، بافر های کالیبراسیون ، نشانگر انجام پایداری ، نشانگر میزان شارژ باتری ، تگ های کالیبراسیون  و خاموشی اتومات می شود.دستگاه pH متر HANNA HI98100  با دارا بودن طول میله 103 میلی متری و قطر 8 میلی متری مناسب برای اندازه گیری و تست pH  برای انواع لوله ها و شیشه های کوچک می باشد.الکترود هانا 98100 از بدنه ای پلاستیکی و محکم ساخته شده است که دیگر نیازی به نگهداری و مراقبت از ان نیست و همچنین با طراحی خلاقانه دیگر نباید نگران شکستن نوک الکترود باشید.pH  متر میله ای و یا قلمی هانا آمریکا از pH متر های ارزان قیمت و با کیفت برند هانا HANNA امریکا بشمار می آید و مناسب برای استفاده در مکان های مختلف صنعتی ، آموزشی ، دانشگاهی و کشاورزی می باشد و می توانید گارانتی معتبر از شرکت متروتیک METROTIK تنها نماینده انحصاری ، رسمی و معتبر فروش آن در ایران تهیه کنید. درجه اسیدی یا قلیایی بودن خاک را می توان از طریق مقدار پی اچ خاک اندازه گیری کرد ، و بازه آن بین صفر تا ۱۴ می باشد .

 

نتیجه پی اچ قلیایی خاک :

از عواقب فلیایی بودن خاک ، حلالیت عناصر غذایی ضروری برای گیاه کاهش پیدا بکند و کمبود عناصر غذایی مثل فسفر، آهن ،روی ، منگنز در گیاه مشاهده شود.

عوامل قلیایی شدن خاک :

زیاد بودن مقدار آهک خاک .

 

عواقب کم بودن پی اچ خاک بر گیاهان :

اگر مقدار pH خاک کمتر از 5 باشد حلالیت عناصر غدایی مانند ( الومینیوم – منگنز – آهن ) زیاد شده و باعث مسمومیت در گیاهان می نماید .یکی از عوامل بسیار مهم در تغذبه گیاهان میزان آهن می باشد با کاهش مقدار پی اچ خاک ( 1 واحد ) میزان حلالیت آهن به مقدار 1000 برابر افزایش و حتی اگر مقدار پی اچ خاک را به میزان 1 واحد کاهش دهیم مقدار حلالیت های ( منگنز و روی ) نیز دچار تغییر زیادی می شود .

روش اصلاح مقدار pH خاک : به دلیل خاصیت تامپونی خاک پی اچ را به عنوان یک خاصیت ثابت در نظر گرفته و این پارامتر را خیلی تغییر نمی دهند و براساس نوع خاک و محل ( بر اساس اقلیم و شرایط محیطی ) گیاه انتخاب شده و کشت گیاه صورت می گیرد . اما در صورت تغییر مقدار پی اچ خاک ( در صورتیکه بخواهید خاک خاصیت اسیدی پیدا کند باید به خاک آهک اضافه کرده ودر نتیجه مقدار پی اچ خاک تغییر می کند )

 

 در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله pH سنج خاک و آب HANNA Hi98100   را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از Ph سنج خاک و آب HANNA Hi98100  را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟