خانه وبلاگ فروش انواع EC متر پرتابل تا 30% تخفیف قیمت خرید



فروش انواع EC متر پرتابل تا 30% تخفیف قیمت خرید

مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع EC متر پرتابل - کنداکتیویتی متر را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد فروش قیمت EC متر دیجیتال - Ec متر رومیزی - خرید اینترنتی کنداکتیویتی متر - انواع EC متر - pH متر و EC متر کشاورزی - قیمت کنداکتیویتی متر قلمی - EC متر چیست - EC متر قلمی تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد.

مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع EC متر پرتابل را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد فروش قیمت ec متر دیجیتال - Ec متر - خرید اینترنتی کنداکتیویتی متر - انواع EC متر - pH متر و EC متر کشاورزی - قیمت  EC متر قلمی - Ec متر چیست - Ec متر قلمی تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد.


متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری و به طور خاص متنوع ترین  قیمت ec متر دیجیتال - Ec متر - خرید اینترنتی ec متر - انواع ec متر - Ph متر و ec متر - قیمت ec متر قلمی - Ec متر چیست - Ec متر قلمی را باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهد و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشد.


مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه  قیمت ec متر دیجیتال - Ec متر - خرید اینترنتی ec متر - انواع ec متر - Ph متر و ec متر - قیمت ec متر قلمی - Ec متر چیست - Ec متر قلمی  تمام برندهای حال حاضر موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک ببیند بنابراین شما هموطنان عزیز می تواند با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از  EC متر پرتابل را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.
 

Ec متر چیست - کنداکتیویتی متر چیست و چگونه کار می کند و چه ویژگی هایی دارد؟ متروتیک بهترین راهنما برای جواب سوالات شماست.

هدایت سنج ها جهت آنالیز آب خالص، آزمایشات محیطی جهت تعیین سلامت حوضچه¬‌ها و سایر بسترهای آب به کار می¬‌روند.
EC متردستگاهی است که برای اندازه‌گیری هدایت الکتریکی مایعات مورد استفاده قرار می‌گیرد.
این دستگاه بیش از همه در کشاورزی هایدروپونیک کاربرد دارد و ممکن است در هر آزمایشگاه دیگری هم یافت شود.
EC  چیست (هدایت الکتریکی در آب) ؟
هدایت الکتریکی ( EC ) آب توانایی هدایت یک جریان الکتریکی است .
نمک¬‌ها و دیگر مواد شیمیایی که در آب حل می¬‌شوند می¬‌توانند به یون¬‌های باردار منفی و مثبت تجزیه شوند.
این یون¬‌های آزاد در آب الکتریسیته را هدایت می¬‌کنند؛ بنابراین رسانا بودن الکتریکی آب بستگی به غلظت یون‌ها دارد.
EC آب شاخصی برای خالص بودن آب است. هرچه آب خالص¬تر باشد میزان رسانایی آن کمتر است . در دنیای واقعی، آب مقطر تقریبا یک عایق است ولی آب نمک یک هادی رسانایی بسیار موثر است .
هدایت سنج یک وسیله¬‌ی اندازه¬‌گیری هدایت الکتریکی است که هدایت الکتریکی در یک محلول را اندازه‌گیری می¬‌کند.
استفاده از  EC متر در سیستم¬‌های آب شیرین ، پرورش ماهی ، رشد و نمو گیاهان hydroponics در آب¬‌های مغذی برای بررسی میزان مواد مغذی ، نمک¬ ها و ناخالصی¬‌ها در آب ، متداول است .

طرز کار دستگاه EC متر با استفاده از چند الکترود و سنسور حساس و با دقت بالا می باشد.

EC مترهای متداول آزمایشگاهی از روش یک پتانسیل سنج به همراه ۴ الکترود استفاده می¬‌کنند. اغلب اوقات الکترودها استوانه¬‌ای هستند و به صورت متحدالمرکز منظم شده‌¬اند . این الکترودها معمولاً از فلز پلاتین ساخته شده¬‌اند. جریانی به جفت خارجی الکترود¬ها وارد می¬‌شود. پتانسیل بین جفت داخلی اندازه¬‌گیری می¬‌شود . هدایت الکتریکی را می¬‌توان با استفاده از فاصله¬‌ی بین الکترودها و منطقه¬‌ی سطحی آن¬ها با استفاده از قانون اهم در EC متر اندازه¬‌گیری کرد ولی به طور کلی، برای دقت بیشتر، از یک روش کالیبراسیون با استفاده از الکترولیت‌¬های دارای ضریب هدایت شناخته شده استفاده می¬‌شود .
سنسور¬های تعیین ضریب هدایت صنعتی در EC متر اغلب اوقات از یک روش القایی استفاده می¬‌کنند که این مزیت را دارد که مایع بخش¬‌های الکتریکی سنسور را مرطوب نمی¬‌کند. در این جا ، کویل¬‌های جفت شده به صورت القایی استفاده می¬‌شوند. یکی سیم پیچ ( کویل ) هادی رسانایی است که میدان مغناطیسی ایجاد می¬‌کند و ولتاژ مشخصی به آن وارد می¬‌شود . دیگری یک کویل ثانویه از یک مبدل ( ترنسفورمر ) را شکل می¬‌دهد. مایع عبوری از میان یک کانال در سنسور در سیم پیچ دوم مبدل یک پیچ خوردگی شکل می¬‌دهد . جریان القا شده خروجی سنسور است .
ضریب هدایت یک محلول بسیار وابسته به دما است، در نتیجه مهم است که یا از ابزار عایق دمایی استفاده شود یا ابزار را در دمایی مشابه با محلول اندازه¬‌گیری کالیبره کنیم . برخلاف فلزات ، ضریب هدایت الکترولیت¬‌های متداول در EC متر  معمولاً با افزایش دما ، افزایش می¬‌یابد .
رابطه  EC با TDS
در آب تقریباً خالص رابطه بین هدایت الکتریکی و غلطت کل املاح به صورت زیر است:
EC=2TDS
وقتی غلظت ناخالصی¬‌ها در آب زیاد شود، یون¬‌ها بر روی حرکت یکدیگر اثر منفی گذاشته و دیگر هدایت الکتریکی محلول با غلظت یون¬‌ها رابطه خطی نخواهد داشت.در واقع رابطه بین TDS و EC برای هر نمونه آب فرق دارد و بستگی به غلظت و نوع ناخالصی-‌های موجود در آب دارد. برای بسیاری از آب¬‌های شهری و طبیعی فرمول زیر برقرار می¬‌باشد.
EC (μmho/cm)= (mg/l)TDS
کاربرد اندازه کنداکتیوی متر یا هدایت سنج
هدایت سنج‌ها جهت آنالیز آب خالص، آزمایشات محیطی جهت تعیین سلامت حوضچه¬‌ها و سایر بسترهای آب به کار می¬‌روند. همچنین تعدادی از مراحل تولید مانند ترکیب کردن یا شستشو PCD به رسانایی محلول حساس هستند و اندازه‌¬گیری رسانایی امری الزامی است. هدایت سنج‌ها در تصفیه آب، آکواریوم، نوشیدنی¬‌ها، مکان¬‌های تخم‌گذاری ماهی¬‌ها، تهیه غذا، عکاسی، آزمایشگاه، صنعت کاغذسازی، صنعت آب‌کاری و کنترل کیفیت کاربرد دارند.
نکات مهم در انتخاب یک کنداکتیوی متر یا هدایت سنج
•    بازه اندازه‌گیری
•    دقت اندازه‌گیری
•    دارا بودن سنسور دمایی ، ATC (جبران ساز دمایی اتوماتیک)
•    دارابودن استاندارد IP67، ضد آب
•    قابلیت کالیبره کردن اتوماتیک
•    قابليت سنجش PH تا ۱۴ با قابليت اندازه گيري اكسيژن تا ۲۰ ppm
•    قابلیت سنجش PH, EC, TDS, MV

EC متر پرتابل یکی از پر کاربردترین انواع EC متر در صنعت کالیبراسیون و اندازه گیری به شمار می رود.

مشخصات فنی و قیمت دستگاه EC متر دیجیتال چندکاره رومیزی میلواکی مدل milwaukee MI 170
دستگاه EC متر دیجیتال میلواکی مجارستان مدل MI 170 یکی از تجهیزات چند کاره برای سنجش هدایت الکتریکی ( کنداکتیویتی ) و TDS  به همراه درصد نمک محلول و دما می باشد  دستگاه ای سی متر رومیزی MI 170 با محدوده اندازه گیری خودکار مقادیر EC و TDS را با توجه به قابلیت جبران دمایی 20 یا 25 درجه سانتی گراد اندازه گیری می کند این دستگاه قادر است در تمامی اندازه گیری ها به طور همزمان دمای محلول را اندازه گیری کند
گروه فنی و مهندسی متروتیک به عنوان نمایندگی فروش و عرضه کننده تجهیزات  آزمایشگاهی هانا آمریکا میلواکی مجارستان AZ تایوان و سایر برند های بین المللی فعال در زمینه تجهیزات شیمیایی انواع PH متر ، تستر ORP و TDS ، ای سی متر و … را همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش در بازار ایران عرضه می کند.
ویژگی های فنی ای سی متر چندکاره milwaukee MI 170
•    دارای صفحه نمایش کریستالی چند قسمتی همراه با رابط کاربری آسان
•    اندازه گیری کنداکتیویتی/ TDS / NaCl / دما
•    مجهز به پراب اندازه گیری با یک متر طول و کانکتور DIN
•    اعمال ضریب دمایی و جبران دمایی با توجه به انتخاب کاربر در اندازه گیری ها
•    کالیبراسیون سریع

خرید اینترنتی EC متر در سایت متروتیک با بهترین قیمت و از برترین و محبوبترین برندهای صنعت دنیا انجام می شود.

متر دیجیتال کنداکتیویتی متر LUTRON CD-4306 یک دستگاه هدایت متر با توانایی اندازه گیری دما و سنجش رسانایی در واحد های میکرو و میلی است. کاربرد دستگاه EC متر پرتابل در آزمایشگاه ها , کارگاه هاب برق و صنعتی , کشاورزی , پرورش انواع گل و گیاه در گلخانه های بزرگ , باغات و... می باشد.
فروشگاه ابزار دقیق متروتیک مرکز تخصصی فروش و خرید انواع تجهیزات آزمایشگاهی و اندازه گیری پارامتر های شیمیایی ( EC متر قلمی ، Ph متر ، سختی سنج ، شوری سنج ، TDS متر ، کنداکتیوی متر ، ) از برند های معتبر جهانی نظیر هانا ، ای زد ، لوترون و... می باشد.
برخی از مشخصات فنی دستگاه EC متر، کنداکتیوی متر لوترون LUTRON CD-4306
•دارای پهنای وسیع اندازه گیری
•قابلیت اندازه گیری 0~200us / 2ms / 20ms / 200ms
•قابلیت اتصال به PC توسط کابل RS-232 و USB و نرم افزار مربوطه
•همراه با کیف حمل

انواع EC متر در سایت متروتیک تهیه شده و بنا به نیاز صنعتگران کشورمان با کمترین قیمت تقدیم خریداران می شود.

EC سنج دستگاهی برای سنجش میزان رسانائی "هدایت الکتریکی" مایعات می‌باشد. هرچه میزان نمکهای رسانای موجود در مایعات بیشتر باشد هدایت الکتریکی بیشتر می‌گردد. واحد سنجش هدایت الکتریکی ، میکرو اهم بر سانتیمتر ، و واحد سنجش هدایت الکتریکی ویژه آب میکرو زیمنس بر سانتیمتر µs/cm و میلی زیمنس بر سانتیمتر ms/cm می باشد. ecمتر در انواع مختلف ecمتر قلمی یا جیبی، ec متر پرتابل، کنداکتیویمتر رومیزی و ec مترآنلاین ساخته می شود.
در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله  EC متر پرتابل را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.

 


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟