خانه وبلاگ 8 مورد از مهنترین TDS متر پرتابل | فروش ویژه و استثنایی با تخفیف ویژه



8 مورد از مهنترین TDS متر پرتابل | فروش ویژه و استثنایی با تخفیف ویژه

8 مورد از مهنترین TDS متر پرتابل - متروتیک با افتخار اعلام می نمایید کلیه تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق شیمیایی – فیزیکی و محیطی و برق و صنعت از جمله 8 مورد از مهنترین TDS متر پرتابل و اندازه‌گیری معدنی - آب و محلول‌ها را با تخفیف ویژه و ارزانترین قیمت در کل کشور به مشتریان ارائه می نماید.

8 مورد از مهنترین TDS متر پرتابل : ما در مجموعه عظیم متروتیک افتخار خود می دانیم که توانسته ایم با کمک مشتریان عزیز محصولات خود را (8 مورد از مهنترین TDS متر پرتابل و اندازه‌گیری معدنی - آب و محلول‌ها) با معروفترین برندها و ارزانترین قیمت با 30% تخفیف و بدون واسطه تهیه نموده و به صورت رایگان به اقصی نقاط کشور ارسال نماییم.

8 مورد از مهنترین TDS متر پرتابل : در این مقاله به طور مفصل به 8 مورد از مهنترین TDS متر پرتابل خواهیم پرداخت و همچنین در مورد اندازه‌گیری معدنی - آب و محلول‌ها توضیحات مختصر ارائه خواهیم نمود امیدوار هستیم بتوانیم به شما کمک کنیم تا انتخاب آگاهانه در مورد خرید هر نوع از تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق شیمیایی – فیزیکی و محیطی و برق و صنعت را داشته باشید.

 

1-TDS متر دیجیتال رنج 10000 ppm هانا HANNA Hi96302

HANNA Hi96302 یک Digital TDS Meter یا ترجمه‌ی دیجیتالی متر TDS می‌باشد که به عنوان یک ابزار اندازه‌گیری معدنی و محلول‌ها استفاده می‌شود. این دستگاه حساسیت بالایی دارد و قادر به اندازه‌گیری مقادیر TDS تا 10000 ppm (پارت بر میلیون) است. ppm یک واحد معمول برای نشان دادن غلظت مواد محلول در آب یا محلول‌های دیگر است.

از این متر می‌توان در برنامه‌های مختلفی نظیر تست کیفیت آب، اندازه‌گیری غلظت معدنی در آب‌های آشامیدنی، آب‌های اقیانوسی، آب‌های تراشه‌کاری، محلول‌های خودرو و صنایع دیگر استفاده کرد. با توجه به دقت و قابلیت اندازه‌گیری بالا، این دستگاه به عنوان یک ابزار مهم در آزمایش‌های علمی، کنترل کیفیت و تحقیقات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

HANNA Hi96302 با دارا بودن صفحه نمایش دیجیتالی و قابلیت‌های هوشمند، اندازه‌گیری و ثبت داده‌ها به صورت دقیق و آسان انجام می‌شود. همچنین، امکان اتصال به کامپیوتر یا گوشی‌های هوشمند به وسیله‌ی رابط‌های مختلف مانند USB و بلوتوث نیز برای انتقال و ذخیره‌سازی داده‌ها ارائه شده است.

با استفاده از HANNA Hi96302 TDS متر، کاربران قادر خواهند بود تا به طور دقیق غلظت معدنی و کیفیت آب یا محلول‌های مختلف را اندازه‌گیری و کنترل کنند. این ابزار مطابق با استانداردهای بین‌المللی طراحی و ساخته شده است و برای کاربران حرفه‌ای و آزمایشگاه‌ها مناسب می‌باشد.

2-TDS متر - سختی سنج 2000 پی پی ام - ppm پریمو HANNA PRIMO

HANNA PRIMO TDS متر، یک دستگاه سختی‌سنج و اندازه‌گیری غلظت مواد محلول (TDS) با واحد ppm می‌باشد. این متر از محصولات معتبر شرکت HANNA Instruments است که به دلیل دقت و قابلیت‌های هوشمند، در آزمایش‌های علمی، کنترل کیفیت و تحقیقات مختلف استفاده می‌شود.

 

TDS مترها برای اندازه‌گیری میزان مواد معدنی محلول در آب یا محلول‌های دیگر به کار می‌روند. مواد معدنی شامل املاح مختلف نظیر کلرید، کربنات، سولفات و نمک‌ها هستند که به صورت محلول در آب و محلول‌ها قرار می‌گیرند و به آن‌ها سختی و غلظت خاصی بخشیده می‌شود. مقدار این مواد معدنی محلول در آب یا محلول با واحد ppm (پارت بر میلیون) یا mg/L (میلی‌گرم بر لیتر) اندازه‌گیری می‌شود.

 

HANNA PRIMO TDS متر، با دارا بودن قابلیت اندازه‌گیری تا 2000 ppm، به کاربران اجازه می‌دهد تا غلظت مواد معدنی در آب‌ها، محلول‌ها و محیط‌های دیگر را به صورت دقیق تعیین کنند. این دستگاه با صفحه نمایش دیجیتالی و دکمه‌های کنترل آسان به کاربر امکان مشاهده‌ی نتایج به راحتی را می‌دهد. همچنین، طراحی پرتابل این متر اجازه می‌دهد تا به آسانی در میدان یا آزمایشگاه استفاده شود.

 

استفاده از HANNA PRIMO TDS متر برای اندازه‌گیری غلظت مواد معدنی در آب‌ها و محلول‌ها، مخصوصاً در صنایع مختلف از جمله کشاورزی، صنایع غذایی، آب‌شیمی و تولید محصولات آبزیان بسیار مفید است. با اعتماد به دقت و کارایی این متر، کاربران می‌توانند به آسانی مشکلات مربوط به کیفیت آب و محلول‌های خود را شناسایی و کنترل کنند و اقدامات لازم را انجام دهند تا بهبود و بهینه‌سازی را انجام دهند.

3-کنداکتیویتی EC / سختی TDS متر / شوری سنج پرتابل ای زد AZ 8305

 

متر کنداکتیویتی EC / سختی TDS / شوری سنج پرتابل ای زد AZ 8305 یک ابزار قدرتمند و چند منظوره برای اندازه‌گیری کنداکتیویتی (EC)، تراکم جامدات محلول (TDS) و شوری در آب و محلول‌ها است. این دستگاه حساسیت بالا و دقت بالایی دارد که به کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت دقیق و کامل مقدار املاح و مواد محلول در آب یا محلول‌ها را اندازه‌گیری و کنترل کنند.

 

کنداکتیویتی EC یا همچنین شناوری الکتریکی، میزان توانایی یک ماده یا محلول برای هدایت جریان الکتریکی را نشان می‌دهد. با اندازه‌گیری کنداکتیویتی، می‌توان غلظت املاح موجود در آب را مشخص کرد و بهبود کیفیت آب را انجام داد.

 

TDS متر یا تراکم جامدات محلول، میزان مواد محلول در آب را به واحد ppm (پارت بر میلیون) یا mg/L (میلی‌گرم بر لیتر) اندازه‌گیری می‌کند. این مواد محلول شامل املاح مختلفی همچون کلرید، کربنات، سولفات و نمک‌ها می‌شوند که بر اساس میزان تراکم آن‌ها، کیفیت آب و محلول‌ها تعیین می‌شود.

 

این دستگاه پرتابل یا قابل حمل بوده و با صفحه نمایش دیجیتالی و دکمه‌های کنترل آسان، به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی نتایج اندازه‌گیری را مشاهده کنند. همچنین، قابلیت ذخیره‌سازی داده‌ها و اتصال به کامپیوتر یا گوشی‌های هوشمند نیز از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است که به کاربران اجازه می‌دهد نتایج اندازه‌گیری را ثبت و تحلیل کنند.

 

استفاده از متر کنداکتیویتی EC / سختی TDS / شوری پرتابل ای زد AZ 8305 در آزمایش‌ها، کنترل کیفیت و تحقیقات علمی، صنایع کشاورزی، صنایع غذایی، تولید محصولات آبزیان و صنایع شیمیایی بسیار مفید و کارآمد است. این دستگاه به کاربران امکان اندازه‌گیری دقیق و کنترل کیفیت محلول‌ها و آب‌ها را می‌دهد و در بهبود و بهینه‌سازی فرآیندها و کارها مؤثر است.

برای مشاهده همه موارد روی TDS متر پرتابل کلیک کنید.

نتیجه : بازدید کننده گرامی ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم به طور کامل و جامع در مورد 8 مورد از مهنترین TDS متر پرتابل و اندازه‌گیری معدنی - آب و محلول‌ها اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم ما پینشهاد میکنیم اگر تصمیم به خرید هر نوع لوازم و تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق و ... دارید حتما با یکی از شماره های موجود در سایت تماس گرفته و از مشاوره های رایگان تیم تخصصی مجموعه متروتیک بهره مند شوید.

 


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




محصولات مرتبط


مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟