خانه وبلاگ گرفتگی یاب لوله فلزی و پلاستیک | فروش ویژه و استثنایی با تخفیف ویژه



گرفتگی یاب لوله فلزی و پلاستیک | فروش ویژه و استثنایی با تخفیف ویژه

گرفتگی یاب لوله فلزی و پلاستیک - متروتیک با افتخار اعلام می نمایید کلیه تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق شیمیایی – فیزیکی و محیطی و برق و صنعت از جمله گرفتگی یاب لوله فلزی و پلاستیک و تجهیزات اندازه گیری، مولتی متر، اهم متر، ولت متر، مگا اهم متر را با تخفیف ویژه و ارزانترین قیمت در کل کشور به مشتریان ارائه می نماید.

 گرفتگی یاب لوله فلزی و پلاستیک : ما در مجموعه عظیم متروتیک افتخار خود می دانیم که توانسته ایم با کمک مشتریان عزیز محصولات خود را (گرفتگی یاب لوله فلزی و پلاستیک و تجهیزات اندازه گیری، مولتی متر، اهم متر، ولت متر، مگا اهم متر) با معروفترین برندها و ارزانترین قیمت با 30% تخفیف و بدون واسطه تهیه نموده و به صورت رایگان به اقصی نقاط کشور ارسال نماییم.

گرفتگی یاب لوله فلزی و پلاستیک : در این مقاله به طور مفصل به گرفتگی یاب لوله فلزی و پلاستیک خواهیم پرداخت و همچنین در مورد تجهیزات اندازه گیری، مولتی متر، اهم متر، ولت متر، مگا اهم متر توضیحات مختصر ارائه خواهیم نمود امیدوار هستیم بتوانیم به شما کمک کنیم تا انتخاب آگاهانه در مورد خرید هر نوع از تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق شیمیایی – فیزیکی و محیطی و برق و صنعت را داشته باشید.

گرفتگی یاب یک دتکتور کابل پرتابل است که می تواند به سرعت هر گونه انسداد یا خرابی در لوله ها را تشخیص داده تا از تعمیرات اساسی، کلی و بزرگ جلوگیری شود.

این دستگاه برای تکنسین های بخش تعمیر و نگهداری ساختمان بسیار پرکاربرد و مناسب می باشد.

این وسیله قادر به تشخیص لوله ها از فاصله حداکثر 50 سانتی متری می باشد.

مشخصات فنی گرفتگی یاب برند یونیتی مدل UT661D:

گرفتگی یاب برند یونیتی مدل UT661D  دارای یک سیم سیگنال به طول 35 متر است که فناوری هوشمند به کار رفته در این دستگاه، محل دقیق اختلال را مشخص کرده و به راحتی می توان کابل های الکتریکی رد شده در دیوار و لوله های زیر زمین را عیب یابی کرد.

این وسیله با داشتن یک صفحه نمایشگر بزرگ  به طور دقیق محل عیب را نشان می دهد. همچنین با داشتن نور پس زمینه، امکان اندازه گیری در مکان های کم نور را فراهم کرده است.

نکته مهم و قابل توجه اینکه گرفتگی یاب برند یونیتی مدل UT661D دارای تاییدیه CE اتحادیه اروپا می باشد.

با استفاده از آشکارساز انسداد برند یونیتی مدلUT661D می توان موارد زیر را شناسایی کرد:

  • شناسایی فیوز ها
  • تشخیص محل دقیق اتصال کوتاه
  • مشخص کردن محل قطع شدن کابل های برق
  • تشخیص لوله های فولادی، آهنی و PVC 

 مهمترین کاربرد این دستگاه در صنایع غذایی، سیمان، شیمیایی و ساختمان می باشد.

خرید گرفتگی یاب فلزی و پلاستیکی

چنانچه قصد خرید انواع عیب یاب و ردیاب را دارید، می توانید آن را از سایت تخصصی متروتیک سفارش دهید.

گفتنی است جهت حصول اطمینان شما از خرید این دستگاه، گارانتی معتبر یک ساله از زمان خرید نیز توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری متروتیک به خریداران عزیز ارائه می شود.

ضمنا شما خریداران عزیز می توانید علاوه بر این محصول، سایر تجهیزات اندازه گیری را نیز تهیه نمایید.

نتیجه : بازدید کننده گرامی ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم به طور کامل و جامع در مورد گرفتگی یاب لوله فلزی و پلاستیک و تجهیزات اندازه گیری، مولتی متر، اهم متر، ولت متر، مگا اهم متر اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم ما پینشهاد میکنیم اگر تصمیم به خرید هر نوع لوازم و تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق و ... دارید حتما با یکی از شماره های موجود در سایت تماس گرفته و از مشاوره های رایگان تیم تخصصی مجموعه متروتیک بهره مند شوید.


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




محصولات مرتبط


مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟