1 1

5%

پاور متر فیبر نوری و قدرت سیگنال برند یونیتی مدلUNI-T UT692G  ابزاری سبک و قابل حمل است که برای اندازه گیری توان نوری یا افت توان در سیم های فیبر نوری استفاده می شود. این دستگاه دارای کاربرد های فراوانی در صنایع و مشاغل مختلف از جمله ساخت، تعمیر و نگهداری کابل، اتصال فیبر های نوری، تولید، نصب و بهره برداری سیستم انتقال فیبر های نور، ارزیابی تجهیزات نوری، کارخانه های تولیدی یا تاسیساتی، آزمایشگاه های برق و الکترونیک، مراکز تحقیقاتی، مهندسی نور و مهندسی شبکه می باشد. این دستگاه دارای طول موج های کالیبره شده شامل 850، 980، 1300، 1310، 1490، 1550، 1625 و 1650 نانو متر می باشد که موجب افزایش دقت اندازه گیری در این طول موج ها می شود. دامنه اندازه گیری این دستگاه از 50- تا 26 دسی بل متر است که از دقت بسیار بالایی برخوردار می باشد.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، هوایی همابران ، باربری



جهت خرید محصول حتما با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 68 رای Book

پاور متر فیبر نوری و قدرت سیگنال برند یونیتی مدلUNI-T UT692G  یک وسیله اندازه گیری پرکاربرد برای همه افرادی است که با فیبر ها و تجهیزات نوری سر و کار دارند و دارای امکانات موثر و قابل توجهی چون سه نوع اتصال دهنده جهانی ST، FC و SC، آشکارساز نوع InGaAs، دامنه طول موج 800 تا 1700 نانو متر، چراغ قوه، خاموش شدن خودکار، ذخیره سازی / فراخوان طول موج، نور پس زمینه صفحه نمایش، نشانگر کاهش باتری، مقاوم در برابر گرد و غبار و آب، مقاومت در برابر سقوط از فاصله 2 متری و کالیبراسیون دستی می باشد. شرایط محیطی مناسب برای استفاده از این دستگاه شامل دمای 0 تا 40 درجه سانتی گراد و رطوبت نسبی 20 تا 80 درصد می باشد.

 

مشخصات کلی پاور متر فیبر نوری و قدرت سیگنال برند یونیتی مدلUNI-T UT692G  :

پاور متر فیبر نوری و قدرت سیگنال برند یونیتی مدلUNI-T UT692G  یک پاور متر با دقت و سرعت اندازه گیری بالا می باشد که بسیار ایمن و قابل حمل بوده و از کاربری ساده ای برخوردار است. این دستگاه دارای 3 باتری قلیایی 1.5 ولت AA به عنوان منبع تغذیه است که دارای طول عمری مناسب برای استفاده تا بیش از 60 ساعت می باشد و همچنین دارای یک نمایشگر LCD با نور پس زمینه می باشد که خواندن داده ها را تسهیل بخشیده و کار در هر مکان با هر شرایط نوری را امکان پذیر کرده است. به دلیل کاهش در مصرف انرژی و افزایش طول عمر باتری در صورت عدم استفاده، دستگاه پس از 10 دقیقه به طور خودکار خاموش خواهد شد. این دستگاه در برابر گرد و خاک، آب و همچنین سقوط از ارتفاع 2 متری مقاوم می باشد که این امر موجب افزایش طول عمر دستگاه شده و آن را برای استفاده در محیط های صنعتی و یا مناطق نیمه ساخته و ناهموار مناسب می سازد و توانسته رضایت بسیاری از کاربران را جلب کند. هر دستگاهی پس از استفاده تا یک مدت مشخص به علت استفاده نادرست و یا صدمات فیزیکی از حالت کالیبره خود خارج شده و نیاز به کالیبراسیون دارد، وجود قابلیت کالیبراسیون دستی در این دستگاه موجب پیشی گرفتن آن نسبت به سایر دستگاه های مشابه آن می باشد.

ابعاد این دستگاه برابر 45 x 87 x 189 میلی متر، وزن دستگاه به همراه باتری برابر با 286 گرم و رنگ آن قرمز و خاکستری است.

پاور متر فیبر نوری و قدرت سیگنال برند یونیتی مدلUNI-T UT692G  دارای گواهینامه های CE، IP65، RoHS و درجه 2 آلودگی و همچنین دارای گارانتی معتبر دو ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و اطمینان خاطر را برای یک خرید بهینه در خریدار ایجاد کرده و موجب خرید موفق می شود.

مشخصات فنی پاور متر فیبر نوری و قدرت سیگنال برند یونیتی مدلUNI-T UT692G  :

پاور متر فیبر نوری و قدرت سیگنال برند یونیتی مدلUNI-T UT692G  قادر به اندازه گیری از 50- تا 26 دسی بل متر با دقت ±5% می باشد و امکانات ویژه و مشخصات فنی آن شامل موارد سه نوع اتصال دهنده جهانی ST، FC و SC، آشکارساز نوع InGaAs، دامنه طول موج 800 تا 1700 نانو متر، چراغ قوه، خاموش شدن خودکار، ذخیره سازی / فراخوان طول موج، نور پس زمینه صفحه نمایش، نشانگر کاهش باتری، مقاوم در برابر گرد و غبار و آب، مقاومت در برابر سقوط از فاصله 2 متری و کالیبراسیون دستی است و در دمای 0 تا 40 درجه سانتی گراد و رطوبت نسبی 20 تا 80 درصد قابلیت استفاده دارد.

0 ديدگاه براي پاور متر فیبر نوری و قدرت سیگنال

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *