1 1

5%

پاورمتر و توان سنج پریزی UT230B برند یونیتی ابزاری دقیق با کاربری آسان و راحت جهت نظارت بر وضعیت عملکرد (ولتاژ ، جریان ، زمان و مصرف برق) لوازم الکتریکی می باشد. این دستگاه ابزاری ایده آل جهت محاسبه انرژی مصرفی تجهیزات الکتریکی برای حفظ مصرف برق و مدیریت صرفه جویی انرژی در خانه ها ، ادارات ، مدارس و سایر مکان ها می باشد. این محصول به صورت همزمان پارامتر های الکتریکی و میزان مصرف الکتریکی دستگاه های برقی را اندازه گیری می کند. کاربر می تواند به کمک این پارومتر و توان سنج پریزی مقدار انرژی مصرفی الکتریکی توسط دستگاه متصل شده به پریز را اندازه گیری کرده و در مصرف برق صرفه جویی کنید. در طراحی این دستگاه از میکروچیپ های حرفه ای و چیپ های اندازه گیری انرژی الکتریکی استفاده شده است و مجهز به سنسور جریان با دقت بسیار بالا می باشد و از این رو نتایج بسیار دقیقی را ارائه می دهد.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، هوایی همابران ، باربری



جهت خرید محصول حتما با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 78 رای Book

از عملکردهای قابل توجه پاورمتر و توان سنج پریزی UT230B برند یونیتی می توان به قابلیت اندازه گیری دقیق و سریع ولتاژ تا 260 ولت ؛ جریان تا 16 آمپر ؛ توان الکتریکی تا 3680 وات ؛ ضریب توان و انرژی مصرفی را تا 9999 کیلووات ؛ فرکانس ؛ شارژ الکتریکی ساعت اشاره کرد. با استفاده از ویژگی محاسبه نرخ برق در این دستگاه، کاربر می تواند برای هر کیلو وات ساعت برق مصرفی عددی را به عنوان نرخ واحد تعیین کند و سپس بر طبق زمان مصرفی مقدار هزینه برق مصرفی به کاربر نمایش داده می شود. بازه زمانی قابل تنظیم جهت محاسبه نرخ مصرف برق تا 9999 روز می باشد. این دستگاه دارای نشانگر اضافه بار و قابلیت نمایش CO2 نیز می باشد.

مشخصات کلی پاورمتر و توان سنج پریزی برند یونیتی مدل UNI-T UT230B :

پاورمتر و توان سنج پریزی UT230B برند یونیتی ابزاری دقیق و حرفه ای جهت اندازه گیری و محاسبه قیمت برق مصرفی و بررسی میزان برق مصرفی لوازم الکترونیکی خانگی و صنعتی می باشد.  

در این دستگاه از یک عدد باتری 3 ولتی استفاده شده است. جهت صرفه جویی در میزان مصرف باتری از ویژگی استندبای در این دستگاه استفاده شده است که در صورت غیر فعال ماندن دستگاه به مدت 10 ثانیه دستگاه به حالت استندبای می رود.

 صفحه نمایش بکار رفته در این دستگاه از نوع LCD با ابعاد بزرگ جهت سهولت خواند می باشد.

ابعاد این پاورمتر و توان سنج پریزی 37 x 65 x 130 میلی متر ، سایز صفحه نمایش آن 30.5 x 48 میلی متر ؛ وزن آن 155 گرم، و رنگ دستگاه سفید است.

پاورمتر و توان سنج پریزی UT230B برند یونیتی دارای تاییدیه CE ، تاییدیه ایمنی تجیهزات الکترونیکی RoHS ، و گارانتی معتبر یک ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری متروتیک ارائه می شود و به شما این اطمینان را می دهد که محصول موردنظر خود را با اطمینان خاطر خریداری نمائید.

مشخصات فنی و عملکردی پاورمتر و توان سنج پریزی برند یونیتی مدل UNI-T UT230B :

با استفاده از پاورمتر و توان سنج پریزی UT230B برند یونیتی می توان میزان ولتاژ مصرفی را از 100 ولت تا 260 ولت و با دقت ±1% ؛ جریان را از 0 تا 16 آمپر با دقت ±1%  ؛ توان مصرفی را از 1 تا 3680 وات و با دقت ±1%  ، ضریب توان (نسبت توان واقعی به توان ظاهری) را از 0 تا 1 و با دقت ±2%  ؛ و میزان برق مصرفی را از 0 تا 9999 کیلووات ساعت با دقت ±1% اندازه گیری کرد.

این دستگاه ابزار مناسبی جهت مدیریت مصرف برق و محاسبه هزینه برق مصرفی می باشد. در واقع کاربر می تواند با تعیین مبلغ برای واحد توان مصرفی در مدت زمان مشخص، مقدار هزینه برق مصرفی بر اساس میزان مصرف دستگاه مورد نظر را مشاهده کند و بدین ترتیب از میزان برق مصرفی دستگاه های پر مصرف مطلع شده مصرف خود را به صورت بهینه کنترل کند.

محدوده محسابه قیمت برق مصرفی در این دستگاه از بر اساس دلار و از 0 تا 99.99 دلار در هر کیلو وات ساعت می باشد. محدوده زمانی جهت محاسبه قیمت بر اساس بازه زمانی مصرف از 0 دقیقه تا 9999 روز می باشد. محدوده جمع هزینه مصرفی از 0 تا 9999 دلار می باشد و توان مصرفی کمتر از 0.4 وات است.

نشانگر اضافه بار این دستگاه در صورت رسیدن جریان اندازه گیری شده به بیشتر از محدوده 16 آمپر فعال می شود.

0 ديدگاه براي پاور متر پریزی و انرژی مصرفی

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *