1 1

آشکارساز نشت گاز در یخچال و مبرد ها برند تستو مدل TESTO 316-3 یک آشکارساز نشت مبرد قابل اعتماد است که عملکرد قابل اعتماد و دقیقی را با ارزش بسیار عالی ارائه می دهد. این دستگاه دارای سنسور دیود گرم شده می باشد که از حساسیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و دارای ترکیبات جدیدی از مبرد ها از جمله R-410A ، R-407C و R-134a می باشد. برای استفاده از این دستگاه تنها کافیست آن را روشن کنید و به دلیل سرعت بالای آماده سازی بلافاصله آماده کار و داده  برداری می شود. این دستگاه به قابلیت صفر شدن اتوماتیک مجهز می باشد که بسیار سریع بوده و حتی در مناطق آلوده قبلی نیز قابل استفاده است. این دستگاه قادر به اندازه گیری میزان نشتی 4 گرم بر سال می باشد که حاکی از دقت بالای آن است.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 79 رای Book

آشکارساز نشت گاز در یخچال و مبرد ها برند تستو مدل TESTO 316-3 با پارت نامبر 05633163 ابزاری ایمن و قابل اعتماد می باشد که دارای لوله زانویی انعطاف پذیر است و امکان قرار گرفتن متناسب سنسور را در نزدیکی لوله یا محل اندازه گیری فراهم می کند که موجب تسهیل در اندازه گیری و افزایش دقت آن می شود. این دستگاه از مزایای مهم و پر کاربردی چون حساسیت بالا،  تنظیم حساسیت کم یا زیاد، کاربری آسان، صفر کردن خودکار، نشانگر LED، زنگ هشدار، بدنه مقاوم برخوردار می باشد و در دمای 4- تا 122 درجه فارنهایت و رطوبت نسبی 20 تا 80 درصد RH قابلیت استفاده دارد.

 

مشخصات کلی آشکارساز نشت گاز در یخچال و مبرد ها برند تستو مدل TESTO 316-3 :

آشکارساز نشت گاز در یخچال و مبرد ها برند تستو مدل TESTO 316-3  ابزاری ایمن، سبک و قابل حمل می باشد که به علت دقت بالا مورد توجه بسیاری از کاربران قرارگرفته است و ابزاری قابل اطمینان برای بررسی سیستم های برودتی و یخچال ها می باشد. این دستگاه از 2 باتری D با طول عمر 16 ساعت در حالت کار مداوم تغذیه می کند و پایین ترین آستانه واکنش در آن برابر 4 گرم بر سال (g/a) می باشد و به این معناست که اگر میزان نشتی در طول 1 سال برابر 4 گرم باشد، این دستگاه قادر به اندازه گیری آن خواهد بود. این دستگاه به زنگ هشدار و هشدار LED مجهز شده است که در هنگام نشت گاز به منظور آگاهی کاربر فعال می شود تا از خطرات و خسارات احتمالی کاسته شود. این دستگاه برای تشخیص گاز های R-22, R134a, R-404A, R-410A, R-507, R438A و همه CFC ها، HFC ها و HCFC ها طراحی شده است که از دقت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد. قابلیت کم یا زیاد کردن حساسیت دستگاه به کاربر امکان تنظیم مقادیر اندازه گیری را می دهد، بنابراین می تواند به گونه ای تنظیم شود که از مقادیر کم چشمپوشی نماید.

ابعاد این دستگاه برابر 42 x 57 x 190 میلی متر، طول لوله زانویی برابر 370 میلی متر، 453 گرم بدون باتری و رنگ آن مشکی و نارنجی است.

دارای استاندارد های EN 14624، EG 2004/108/EG، SAE J1627 و همچنین دارای گارانتی معتبر دو ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و اطمینان خاطر را برای یک خرید بهینه در خریدار ایجاد کرده و موجب خرید موفق می شود.

                                                                                          

مشخصات فنی آشکارساز نشت گاز در یخچال و مبرد ها برند تستو مدل TESTO 316-3:

آشکارساز نشت گاز در یخچال و مبرد ها برند تستو مدل TESTO 316-3  توانایی آشکارسازی میزان نشتی گاز تا 4 گرم بر سال را داراست. از مشخصات فنی و کاربردی این دستگاه می توان به حساسیت بالا،  تنظیم حساسیت کم یا زیاد، کاربری آسان، صفر کردن خودکار، نشانگر LED، زنگ هشدار، بدنه مقاوم اشاره کرد. شرایط محیطی مناسب برای استفاده از این دستگاه شامل دمای 4- تا 122 درجه فارنهایت و رطوبت نسبی 20 تا 80 درصد RH می باشد.

 

لوازم جانبی آشکارساز نشت گاز در یخچال و مبرد ها برند تستو مدل TESTO 316-3 :

آشکارساز نشت گاز در یخچال و مبرد ها برند تستو مدل TESTO 316-3 دارای لوازم جانبی های سنسور، کیف حمل، پروتکل کالیبراسیون، باتری و فیلتر می باشد که در بسته بندی استاندارد دستگاه قرار داشته و به کاربر ارائه می شود. این دستگاه همچنین دارای سنسور جایگزین می باشد که کاربر می تواند از کمپانی متروتیک خریداری نماید.

0 ديدگاه براي نشت یاب گاز مبرد و خنک کننده

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *