1 1

این دستگاه دارای پراب انعطاف پذیر بوده و قادر به تشخیص محل دقیق نشت می باشد که مطابق با دستورالعمل 94/9 / EG (ATEX) است، یک آشکارساز گاز چند برد با محافظت Ex برای گازهای متان، پروپان و هیدروژن می باشد. بارها و بارها، انفجارهای ویرانگر و آتش سوزی ناشی از نشت لوله های گاز در منازل مسکونی، مکان های عمومی، شرکت ها، کارخانه ها و بسیاری از مکان های دیگر رخ داده است، از این رو این دستگاه به ابزار حیاتی در بسیاری از مکان ها تبدیل شده است. این دستگاه قابلیت تشخیص نشتی های بسیار کوچکی که حتی از طریق بو قابل تشخیص نمی باشند، در خطوط لوله گاز را داراست. نشت می تواند به دلیل ایجاد ترک های مویی (شکاف هایی که با چشم غیر مسلح به سختی قابل شناسایی است) در خطوط لوله باشد. درزگیر کنف که اغلب در لوله ها استفاده می شود ممکن است پس از سال ها استفاده نشت کند و نشتی گاز منجر به مصرف گاز بیشتر شده و در طولانی مدت موجب افزایش خطر حوادث غیر مترقبه می شود. این دستگاه دارای رنج های اندازه گیری متان از 1 ppm تا 2.5 vol CH4، پروپان از 1 پی پی ام تا 1.0 vol C3H3 و هیدروژن از 1 ppm تا 2.0 vol H2 می باشد.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 36 رای Book

ابزاری دقیق و کاربردی می باشد که در بسیاری از صنایع و مشاغل پرکاربرد بوده و مانع از رخداد حوادث غیر مترقبه می شود. این دستگاه از ویژگی های منحصر به فردی چون پراب انعطاف پذیر برای لوله های دور از دسترس، وضوح برابر 1 پی پی ام در صفحه نمایش، زمان آماده سازی 40 ثانیه، تطابق با 94/9/EG (ATEX) و قطع شاخص برای مکان یابی راحت نشت برخوردار می باشد. شرایط محیطی لازم برای استفاده از این دستگاه شامل دمای 10- تا 40 درجه فارنهایت و رطوبت نسبی از 20 تا 80 درصد RH است.

 

مشخصات کلی نشت یاب گاز هیدروژن متان و پروپان با IP54  تستو TESTO 316-EX :

نشت یاب گاز هیدروژن متان و پروپان با IP54 تستو TESTO 316-EX ابزاری ایمن، سبک و قابل حمل می باشد که به علت دقت بالا مورد توجه بسیاری از کاربران قرارگرفته است و ابزاری قابل اطمینان برای بررسی سیستم های برودتی و یخچال ها می باشد. منبع تغذیه این دستگاه یک باتری 1.5 ولت AA (Mignon) با طول عمر 10 ساعت می باشد. این دستگاه به کمک پراب انعطاف پذیر خود قادر به اندازه گیری در لوله هایی می باشد که از دسترس دور بوده و یا نزدیک شدن به آن خطرناک می باشد. این دستگاه به محافظ EX شامل II 2G EEx ib IIC T1 (Ex Zone 1) مجهز شده است. هر دستگاهی پس از گذر مدت زمان خاصی در اثر شرایط محیطی و یا استفاده نادرست از حالت نرمال خارج می شود و نیاز به کالیبراسیون دارد، در نتیجه این دستگاه با دارا بودن قابلیت کالیبراسیون از دستگاه های مشابه خود پیشی گرفته است. آماده سازی سریع دستگاه موجب جلب توجه بسیاری از کاربران شده و توانسته جایگاه ویژه ای میان دستگاه ها از آن خود نماید.

ابعاد این دستگاه برابر 25 x 45 x 135 میلی متر، 200 گرم بدون باتری و رنگ آن مشکی است.

 دارای کلاس حفاظتی IP54، راهنمای 94/9EG (ATEX) 2004/108/EG و گارانتی معتبر دو ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و اطمینان خاطر را برای یک خرید بهینه در خریدار ایجاد کرده و موجب خرید موفق می شود.

مشخصات فنی نشت یاب گاز هیدروژن متان و پروپان با IP54  تستو TESTO 316-EX :

نشت یاب گاز هیدروژن متان و پروپان با IP54 تستو TESTO 316-EX توانایی اندازه گیری میزان نشت گاز های متان از 1 ppm تا 2.5 vol CH ، پروپان از 1 پی پی ام تا 1.0 vol CH و هیدروژن از 1 ppm تا 2.0 vol H را داراست و از مزایای آن می توان به پراب انعطاف پذیر برای لوله های دور از دسترس، وضوح برابر 1 پی پی ام در صفحه نمایش، زمان آماده سازی 40 ثانیه، تطابق با 94/9/EG (ATEX) و قطع شاخص برای مکان یابی راحت نشت اشاره کرد.

 

لوازم جانبی نشت یاب گاز هیدروژن متان و پروپان با IP54  تستو TESTO 316-EX :

نشت یاب گاز هیدروژن متان و پروپان با IP54 تستو TESTO 316-EX دارای لوازمی چون باتری، جعبه نگهدارنده، دکمه Allen و پروتکل کالیبراسیون می باشد که به کاربر ارائه می گردد و همچنین دارای باتری یدکی قلیایی 1.5 ولت AA می باشد که به طور مجزا از کمپانی متروتیک قابل خرید می باشد.

0 ديدگاه براي نشت یاب گاز هیدروژن متان و پروپان

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *