1 1

ست نشت یاب گاز در یخچال و مبرد ها برای NH3 برند تستو مدل TESTO 316-4 SET 2 برای تشخیص گاز های R134a, R22, R404a و همه گاز های رایج یخچال مانند NH3 می باشد و شامل یک دستگاه TESTO 316-4، جعبه و گوشی (هندزفری) در بسته بندی استاندارد خود می باشد. این دستگاه یک آشکارساز نشت سریع و قابل اطمینان برای تمام مبردهای رایج در بازار می باشد که سنسور آن به طور دائمی عملکرد نامناسب و یا آلودگی را در نمایشگر نشان می دهد، بنابراین نیازی به تست نشت نیست. اگر سنسور این دستگاه کثیف شود، به راحتی تمیز شده و بلافاصله برای استفاده مجدد آماده می شود. سطح حساسیت این دستگاه بسیار بالا بوده و مطابق با استاندارد EN 14624 می باشد که امکان تشخیص کوچکترین نشت ها را نیز فراهم می کند. در صورت بروز نشتی، صفحه نمایش از سبز به قرمز تغییر رنگ می دهد و یک سیگنال صوتی نشت های شناسایی شده را نشان می دهد. این دستگاه قادر به اندازه گیری میزان نشتی 3 گرم بر سال می باشد که حاکی از دقت بالای آن است.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 53 رای Book

ست نشت یاب گاز در یخچال و مبرد ها برای NH3 برند تستو مدل TESTO 316-4 SET 2 با پارت نامبر 05633165 ابزاری ایمن، سبک و قابل حمل می باشد که به علت دقت بالا مورد توجه بسیاری از کاربران قرارگرفته است. از مزیت های قابل توجه این دستگاه می توان به حساسیت بالا، سنسور با عمر بسیار طولانی، هشدار صوتی و نوری برای تشخیص دقیق نشت، بررسی دائمی سنسور برای افزایش سرعت و ایمنی کار، نمایش روند تغییرات، قابلیت اتصال گوشی (هندزفری) برای محیط های شلوغ، زمان اندازه گیری کمتر از 1 ثانیه، زمان شروع به کار کمتر از 50 ثانیه، قابلیت بزرگ نمایی و نمایش میزان شارژ باتری اشاره کرد و در میحیطی با دمای 20- تا 50 درجه سانتی گراد و رطوبت نسبی 20 تا 80 درصد RH قابل استفاده می باشد.

 

مشخصات کلی ست نشت یاب گاز در یخچال و مبرد ها برای NH3 برند تستو مدل TESTO 316-4 SET 2  :

ست نشت یاب گاز در یخچال و مبرد ها برای NH3 برند تستو مدل TESTO 316-4 SET 2 قابلیت اتصال به گوشی را داراست که موجب استفاده راحت در محیط های پر سر و صدا می شود. نمایش روند توسط این دستگاه میزان حداکثر نشتی را نشان می دهد و پیدا کردن محل دقیق نشت را تسهیل می بخشد. لوله زانویی انعطاف پذیر امکان قرار گرفتن متناسب سنسور را در نزدیکی لوله یا محل اندازه گیری فراهم می کند که موجب تسهیل در اندازه گیری و افزایش دقت آن می شود. این دستگاه از یک باتری 6 سلولی NiMh با طول عمر 6 ساعت در حالت کار مداوم تغذیه می کند و در صورت کاهش بر روی صفحه نمایش قابل رویت است و زمان درست تعویض باتری را یاد آور می شود زیرا باتری ضعیف موجب خرابی دستگاه و افزایش خطا در اندازه گیری می شود. پایین ترین آستانه واکنش در این دستگاه برابر 3 گرم بر سال (g/a) می باشد و به این معناست که اگر میزان نشتی در طول 1 سال برابر 3 گرم باشد این دستگاه قادر به اندازه گیری آن خواهد بود. این دستگاه همچنین به هشدار صوتی و نوری مجهز شده است که در صورت تشخیص نشت جریان روشن شده و موجب آگاهی کاربر از شرایط موجود می شود.

ابعاد این دستگاه برابر 42 x 57 x 190 میلی متر، طول لوله زانویی برابر 370 میلی متر، 348 گرم بدون باتری و رنگ آن مشکی است.

دارای استاندارد های EN 14624، E 35-422 مطابق با حساسیت 1 گرم بر سال و همچنین دارای گارانتی معتبر دو ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و اطمینان خاطر را برای یک خرید بهینه در خریدار ایجاد کرده و موجب خرید موفق می شود.

مشخصات فنی ست نشت یاب گاز در یخچال و مبرد ها برای NH3 برند تستو مدل TESTO 316-4 SET 2:

 توانایی اندازه گیری پارامتر میزان نشتی 3 گرم بر سال را داراست. از مشخصات فنی و کاربردی این دستگاه می توان موارد حساسیت بالا، سنسور با عمر بسیار طولانی، هشدار صوتی و نوری برای تشخیص دقیق نشت، بررسی دائمی سنسور برای افزایش سرعت و ایمنی کار، نمایش روند تغییرات، قابلیت اتصال گوشی (هندزفری) برای محیط های شلوغ، زمان اندازه گیری کمتر از 1 ثانیه، زمان شروع به کار کمتر از 50 ثانیه، قابلیت بزرگ نمایی و نمایش میزان شارژ باتری را نام برد.

 

لوازم جانبی ست نشت یاب گاز در یخچال و مبرد ها برای NH3 برند تستو مدل TESTO 316-4 SET 2 :

دارای یک دستگاه TESTO 316-4، جعبه و گوشی (هندزفری) در بسته بندی خود می باشد که در هنگام خرید به کاربر ارائه می گردد. لوازم دیگر این این دستگاه شامل سری یدکی برای مبرد ها شامل CFC, HCFC, HFC  و H و سر یدکی برای آمونیاک NH می باشد که به طور جداگانه در کمپانی متروتیک قابل خرید هستند.

0 ديدگاه براي نشت یاب گاز امونیاک

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *