1 1

10%

این دستگاه نشتی یاب گاز به منظور تشخیص حضور گاز های احتراق پذیر در محیط و اندازه گیری غلظت آن ها در رنج 0 تا 10000  ppm طراحی شده است و داده های اندزه گیری شده را از طریق صفحه نمایش LCD و نشانگر LED به کاربر خود نشان می دهد. از دیگر ویژگی های دستگاه نشت یاب گاز متان سی ای ام CEM GD-3308 می توان به سیستم گایگر کانتر، هشدار تصویری و صوتی، حالت ویبره، حساسیت بالا و قابل اتکا، قابلیت تشخیص کوچکترین نقاط نشتی، صفر کننده خودکار صفحه نمایش، دقت و سرعت واکنش بالا، پراب انعطاف پذیر 16 اینچی به همراه سنسور قابل تعویض و سیستم خاموشی خودکار اشاره کرد.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، هوایی همابران ، باربری



جهت خرید محصول حتما با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 91 رای Book

مشخصات کلی نشت یاب گاز متان سی ای ام CEM GD-3308 :

این دستگاه به یک باتری 9 ولتی کتابی مجهز شده است. ابعاد این دستگاه 220mm*62mm*40mm بوده و وزنی در حدود 480 گرم دارد. طول پراب این دستگاه 16 اینچ بوده و بسیار منعطف می باشد. همچنین پراب این دستگاه به سنسور قابل تعویض مجهز شده است تا کاربر بتواند بسته به نیاز خود از سنسور های متفاوت موجود در بازار استفاه کند. ای نشت یاب گاز به همراه کیف مخصوص حمل و نقل و نگهداری توسط برند معتبر و شناخته شده CEM چین به بازار عرضه شده است.

از مشخصات کلی این نشتی یاب گاز می توان به سیستم گایگر کانتر، هشدار تصویری (صفحه نمایش) و صوتی (>75db)، حالت ویبره (استاندارد)، حساسیت بالا و قابل اتکا، صفحه نمایش LCD مجهز به نور پس زمینه جهت سهولت مشاهده دادهخ ها در محیط های تاریک و کم نور، قابلیت تشخیص کوچکترین نقاط نشتی، صفر کننده خودکار صفحه نمایش، دقت و سرعت واکنش بالا، پراب انعطاف پذیر 16 اینچی به همراه سنسور قابل تعویض و سیستم خاموشی خودکار اشاره کرد.

هشدار صوتی دستگاه نشت یاب گاز متان سی ای ام CEM GD-3308 در دو حالت ممتد و صعودی کار می کند. در صورت حضور گازهای قابل احتراق با غلظت بیشتر از 3200 ppm هشدار صوتی این دستگاه به صورت بوق ممتد و در صورت حضور گازهای احتراق پذیر با غلظت بین 0 تا 3200 ppm هشدار صوتی این دستگاه به صورت بوق غیر ممتد و افزایش بسته به نرخ افزایش غلظت گاز محیطی کار می کند.

این نشتی یاب گاز دارای تاییدیه های CE اروپا، EMC و EN: 61326 می باشد. همچنین شما می توانید این محصول را به همرا 1 سال گارانتی معتبر شرکتی و 10 سال خدمات پس از فروش از فروشگاه معتبر متروتیک، تنها نماینده رسمی و انحصاری برند سی ای ام CEM چین در ایران تهیه و خریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان لطفا با کارشناسان واحد فروش مجموعه متروتیک تماس حاصل نمایید.

مشخصات فنی و عملکردی دستگاه نشت یاب گاز متان سی ای ام CEM GD-3308 :

رنج اندازه گیری این دستگاه بین 0 تا 10000 ppm بوده و حساسیتی برابر با <50ppm دارد. همچنین سرعت پاسخگویی و واکنش دستگاه نشت یاب گاز متان سی ای ام CEM GD-3308 کمتر از 2 ثانیه و مدت زمان مورد نیاز آن جهت رسیدن به مرحله امادگی و اندازه گیری پس از روشن کردن دستگاه کمتر از 40 ثانیه می باشد.

0 ديدگاه براي نشت یاب و دتکتور گاز متان

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *