1 1

10%

شمارنده یا دورسنج نوری غیر تماسی دیجیتال برند مستک مدل MASTECH MS6208B می تواند سرعت چرخش شفت یا دیسک را با لیزر نقطه ای و نوار بازتابنده روی جسم مورد نظر اندازه گیری کند. این کنتورها بدون دخالت در تجهیزات اندازه گیری شده می توانند RPM را تولید و یا شمارش را بازخوانی کنند. این دستگاه قادر به اندازه گیری میزان دور از 50 تا 99999 دور بر دقیقه یا RPM می باشد که از دقت بسیار بالایی بهره مند می باشد. واحد های اندازه گیری این دستگاه شامل متر بر دقیقه، متر بر ثانیه، فوت بر دقیقه، فوت بر ثانیه و اینچ بر دقیقه است که توسط کاربران قابل تنظیم می باشد و هسته اصلی این متر یک تراشه جمع و جور با سرعت بالاست.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، هوایی همابران ، باربری



جهت خرید محصول حتما با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 71 رای Book

شمارنده یا دورسنج نوری غیر تماسی دیجیتال برند مستک مدل MASTECH MS6208B یک وسیله اندازه گیری ایمن و قابل اطمینان است که به راحتی قابل حمل بوده و در اندازه گیری سرعت موتورهای دوار غیر قابل تماس، فن­های متحرک، پمپ ها و ماشین آلات، خطوط تولید خودرو، دستگاه های پروانه دار، کنترل و اندازه گیری سرعت خطوط طولی نظیر نوار نقاله کاربرد دارد. از مزایای قابل توجه این دستگاه می توان به صفحه نمایش با شمارنده 5 رقمی 99999، خاموش شدن خودکار، نشانگر کاهش میزان باتری، اندازه گیری مقدار ماکزیمم / مینیمم، ثابت نگهداشتن داده ها، ذخیره داده ها تا 100 گروه داده، نور پس زمینه در صفحه نمایش و انتخاب واحد های اندازه گیری متفاوت اشاره کرد.

 

مشخصات کلی شمارنده یا دورسنج نوری غیر تماسی دیجیتال برند مستک مدل MASTECH MS6208B :

شمارنده یا دورسنج نوری غیر تماسی دیجیتال برند مستک مدل MASTECH MS6208B قادر به اندازه گیری سرعت و تعداد دور بر دقیقه به کمک چسباندن یک برچسب منعکس کننده لیزر تابشی می باشد که برای استفاده در بسیاری از صنایع و مشاغل از جمله جهت اندازه گیری سرعت موتور های دوار غیر قابل دسترس، فن های متحرک، دستگاه های پروانه دار، پمپ های چرخ دنده و ماشین آلات، خطوط تولید خودرو و کنترل و اندازه گیری سرعت خطوط طولی نظیر نوار نقاله مناسب می باشد. این دستگاه دارای 4 باتری 1.5 ولت AAA به عنوان منبع تغذیه و صفحه نمایش LCD با ابعاد 41 x 53 میلی متر است. نور پس زمینه صفحه نمایش به منظور تسهیل و تسریع در اندازه گیری در مکان های تاریک و همچنین کاهش خطای اندازه گیری طراحی شده است و به علت وجود صفحه روشن داده برداری تا حد قابل توجهی آسان تر می شود. به دلیل کاهش در مصرف انرژی و افزایش طول عمر باتری، شمارنده MS6208B در صورت عدم استفاده پس از 15 دقیقه به طور خودکار خاموش خواهد شد. این دستگاه قادر به اندازه گیری در فاصله 50 تا 250 میلی متر می باشد که برای اجسام دور از دسترس یا اجسامی که دسترسی به آن ها خطر ناک می باشد مناسب است.

ابعاد این دستگاه برابر 27 x 60 x 155 میلی متر، وزن دستگاه به همراه باتری برابر با 120 گرم و رنگ آن مشکی و سبز است.

شمارنده یا دورسنج نوری غیر تماسی دیجیتال برند مستک مدل MASTECH MS6208B دارای گواهینامه های CE / ETL / RoHS، درجه 2 آلودگی و همچنین دارای گارانتی معتبر دو ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و اطمینان خاطر را برای یک خرید بهینه در خریدار ایجاد کرده و موجب خرید موفق می شود.

مشخصات فنی شمارنده یا دورسنج نوری غیر تماسی دیجیتال برند مستک مدل MASTECH MS6208B :

شمارنده یا دورسنج نوری غیر تماسی دیجیتال برند مستک مدل MASTECH MS6208B قادر به اندازه گیری میزان دور از 50 تا 99999 دور بر دقیقه یا RPM با دقت ±(0.03 %+2) می باشد و دارای مشخصات کاربردی از قبیل صفحه نمایش با شمارنده 5 رقمی 99999، خاموش شدن خودکار، نشانگر کاهش میزان باتری، اندازه گیری مقدار ماکزیمم / مینیمم، ثابت نگهداشتن داده ها، ذخیره داده ها تا 100 گروه داده، نور پس زمینه در صفحه نمایش و انتخاب واحد های اندازه گیری متفاوت می باشد.

0 ديدگاه براي تاکومتر و دورسنج غیر تماسی

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *