1 1

دستگاه دیجیتالی  AZ8905با استفاده از پروب زخیم ومستحکمی که به دستگاه متصل است میتواند وارد مناطق و محیط های غیر فابل دسترس شود و میزان سرعت هوا، حجم، دما، رطوبت، نقطه شبنم و دمای حباب تنظیم شده را به صورت دقیق با سنسورهای حساسی که دستگاه به ان مجهز است اندازه گیری نماید.همچنین دستگاهی برای اندازه گیری سرعت باد در محدوده ۰.۵ تا ۲۰m/s  با دقت اندازه گیری بالا می باشد . این ابزار دارای یک پراب ۱۸ میلیمتری با سنسور داخلی دما و رطوبت می باشد که می تواند دما را در محدوده -۲۰ تا ۶۰ سانتی گراد و رطوبت را در رنج ۰.۱% تا ۹۹.۹% RH با دقت بالا اندازه گیری نماید . این دستگاه قادر است تا دقت دمای هوا را به میزان 0.6 ± سانتیگراد اندازه گیری کند.امکان اندازه گیری و نمایش مقادیر MAX/MIN/AVG ، همچنین قابلیت نگهداری داده بر روی صفحه نمایش و ذخیره داده در حافظه از ویژگی های مدل AZ8905  می باشد . این مدل کاربرد های فراوانی دارد و می توان در سیستم های صنعتی و سیستم های تهویه از آن استفاده کرد. همچنین دارای رابط کامپیوتر برای بارگیری داده ها نیز می باشد.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 13 رای Book

مشخصات کلی دما رطوبت و دبی سنج پره ای پراب جدا برند ای زد AZ 8905 : 

دستگاه قابل حمل AZ8905 می تواند سرعت هوا ، سرعت هوا ، میزان هوا ، دمای هوا ، رطوبت ، نقطه شبنم و دمای لامپ مرطوب را اندازه گیری کند ، که بهترین گزینه به عنوان دستگاه کنترل سرعت باد در HVAC (گرمایش ، تهویه ، برودت و تهویه مطبوع) می باشد. این دستگاه AZ8905 دارای پروب توسعه یافته 1055 میلی متری است که می تواند به راحتی در مجراها قرار گیرد. پروانه کوچک جمع و جور به صورت ایده آل برای جریان هوای مجاری طراحی شده است.دمای کانال هیچ تاثیری در اندازه گیری باد جریان هوا ندارد. این مدل توانایی حداکثر 12000 مورد ثبت اطلاعات داده ها را به صورت خودکار دارد.

از مزیت این دستگاهAZ8905  برای صرفه جویی در مصرف باتری است که اگر به مدت بیست دقیقه مورد استفاده قرار نگیرد به طور خودکار خاموشی می شود.  این ابزار دارای صفحه نمایشگر با ابعاد بزرگ به همراه نور پس زمینه است که استفاده از آن را در فضاهای کم نور تسهیل می کند.این دستگاه حاوی 6 عدد باتری با ظرفیت AAA می باشد که مناسب با یک آداپتور DC به ولتاژ 9 ولت کار می کند.همچنین اندازه این مدل به میزان 169 (L) * 78.3 (W) * 34.4 (H) میلی متر با وزن حدود 200 گرم است.

مشخصات فنی و عملکردی دما رطوبت و دبی سنج پره ای پراب جدا برند ای زد AZ 8905 : 

دستگاه AZ8905 قابلیت اندازه گیری مقدار سرعت هوا در محدوده بین ۰٫۵ تا ۲۰  متر بر ثانیه را داشته و همچنین توانایی اندازه گیری دمای هوا در محدوده بین -۲۰ تا ۶۰٫۰ درجه سانتی گراد را دارا می باشد. اندازه گیری مقدار رطوبت در این دستگاه در بازه بین ۰٫۱% تا ۹۹٫۹% RHو دمای نقطه شبنم در محدوده بین -۲۰ تا ۵۹٫۹ درجه سانتی گراد با قابلیت نمایش حجم هوای عبوری در محدوده بین ۰ تا ۹۹۹۹۹ را دارد.

همچنین وضوح دمای هوا در این دستگاه به میزان 0.1 سانتیگراد یا 0.1 فارنهایت اندازه گیری می شود و دقت باد به میزان ± (3٪ خواندن + 0.2 m / s) انجام می شود.اندازه LCD به میزان 54 (L) * 32.5 (W) میلی متر است که دارای وضوح قابل قبولی می باشد.دمای کار مدل  AZ8905در بازه بین 0 ~ 50 سانتیگراد قرار داشته و عامل RH٪ این دستگاه به میزان رطوبت < 90٪ می باشد.دمای ذخیره سازی این دستگاه نیز در محدوده بین -10 ~ 50 سانتیگراد قرار دارد.

 

لوازم جانبی دما رطوبت و دبی سنج پره ای پراب جدا برند ای زد AZ 8905 : 

پک استاندارد دستگاه مدل AZ8905 شامل باتری، دفترچه راهنما و کیف حمل است. همچنین این دستگاه دارای متر ، پروب باد و کیت نرم افزار نیز می باشد.

0 ديدگاه براي دما رطوبت و دبی سنج پره ای

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *