1 1

شکافنده جریان  ACمدل  UKبرند مستک مدل MASTECH MS922E یک لوازم جانبی سبک و قابل حمل مخصوص کلمپ متر هاست که می تواند برای اندازه گیری راحت جریان و بدون نیاز به از بین بردن عایق سیم برق تجهیزات مورد استفاده قرار گیرد. همچنین می توان از آن برای آزمایش ولتاژ کاری تجهیزات با استفاده از مولتی متر استفاده کرد. این دستگاه متناسب با ولتاژ AC با مقدار 250 ولت و جریان AC برابر 15 آمپر طراحی و ساخته شده است. شکافنده سیم MS922E دارای دو ترمینال متفاوت است که از طریق ترمینال X1 تست جریان واقعی کار و از طریق ترمینال X10 تست جریان کار انجام می شود.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 19 رای Book

شکافنده جریان AC مدل  UKبرند مستک مدل MASTECH MS922E ابزاری حیاتی و جزیی جدا نشدنی از مشاغلی چون پیمانکار های شرکت توزیع و انتقال برق، واحد های تاسیساتی، کارخانه ها، مراکز تحقیقاتی، مراکز آموزشی، کارخانه ها، کارگاه ها، تکنسین های برق و الکترونیک، بیمارستان ها، ساخت و تعمیر تابلو های برق و کابل های فشار قوی می باشد. از مشخصات فنی و پرکاربرد این دستگاه می توان مواردی از قبیل اندازه گیری ایمن جریان بدون نیاز به قطع رسانا، بررسی ولتاژ سوکت ها جهت اندازه گیری آسان و جداسازی رساناهای داغ و سالم از زمین را نام برد.

 

مشخصات کلی شکافنده جریان  ACمدل  UKبرند مستک مدل MASTECH MS922E:

شکافنده جریان  ACمدل  UKبرند مستک مدل MASTECH MS922E ابزاری ایمن و قابل اطمان است که هیچ گونه باتری نداشته و مانع از بین رفتن عایق در سیم ها و دستگاه های مختلف می شود که امری مهم در صنعت برق و الکترونیک است. با توجه به این که برای اندازه گیری جریان توسط کلمپ متر ها نیاز به قرار دادن یک سیم به طور تنهایی در داخل دهانه کلمپ می باشد و با توجه به اینکه سیم های ورودی وسایل الکترونیکی اصولا به صورت سیم های به هم چسبیده می باشد و جداسازی آن ها امکان پذیر نیست، در نتیجه کاربر به یک شکافنده سیم نیازمند بوده تا بدون جدا سازی سیم ها بتواند به راحتی عمل اندازه گیری را برای جریان AC عبوری از 2 یا 3 سیم انجام دهد.

ابعاد این دستگاه برابر 48 x 57 x 173 میلی متر، وزن دستگاه برابر با 131 گرم و رنگ آن مشکی است.

شکافنده جریان  ACمدل  UKبرند مستک مدل MASTECH MS922E دارای گواهینامه های RoHS، CAT II 600V، درجه 2 آلودگی و همچنین دارای گارانتی معتبر دو ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و اطمینان خاطر را برای یک خرید بهینه در خریدار ایجاد کرده و موجب خرید موفق می شود.

مشخصات فنی شکافنده جریان  ACمدل  UKبرند مستک مدل MASTECH MS922E:

شکافنده جریان  ACمدل  UKبرند مستک مدل MASTECH MS922E یک وسیله جانبی برای اندازه گیری است که ولتاژ AC با مقدار 250 ولت و جریان AC برابر 15 آمپر را پشتیبانی می کند. شکافنده سیم MS922E دارای دو ترمینال متفاوت است که از طریق ترمینال X1 تست جریان واقعی کار و از طریق ترمینال X10 تست جریان کار انجام می شود و دارای مزایای ویژه و فنی از قبیل اندازه گیری ایمن جریان بدون نیاز به قطع رسانا، بررسی ولتاژ سوکت ها جهت اندازه گیری آسان و جداسازی رساناهای داغ و سالم از زمین می باشد.

0 ديدگاه براي تستر محافظ جان

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *