1 1

10%

ترانسمیتر صنعتی، دستگاهی است که به منظور اندازه گیری کمیت های مختلف مانند دما، فشار، رطوبت، فلو و... مورد استفاده قرار می گیرد. نوع دیجیتال این دستگاه، مقادیر اندازه گیری شده را به صورت جریان الکتریکی خروجی استاندارد در بازه ی 4 تا 20 میلی آمپر بر روی یک زوج سیم برای کاربر ارسال می کند. رنج اندازه گیری این دستگاه بین 0 تا 14 PH می باشد و می تواند مقادیر اندازه گیری شده را به صورت جریان خروجی استاندارد 4 تا 20 میلی آمپری به کاربر نشان دهد. از دیگر ویژگی های ترانسمیتر PH لوترون LUTRON TR-PHT1A4 می توان به تنظیمات ZERO VR، تنظیمات SPAN VR، ولتاژ مورد نیاز بین 90 تا 260 ACV، فرکانس کاری 50 Hz و 60 Hz، پشتیبانی از الکترود مجزای PH، پشتیبانی از تمامی الکترود های مجهز به کانکتور BNC و قابلیت نصب بر روی پایه نگهدارنده یا دیوار اشاره کرد. امروزه از ترانسمیتر ها در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، ریخته گری، داروسازی، مهندسی پزشکی و به طور کلی تمامی سیستم های نیازمند به اتوماسیون صنعتی استفاده می شود.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، هوایی همابران ، باربری



جهت خرید محصول حتما با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 27 رای Book

مشخصات کلی ترانسمیتر PH لوترون LUTRON TR-PHT1A4 :

این ترانسمیتر پی اچ، می تواند انرژی مورد نیاز خود را به طور مستقیم از جریان برق شهری تهیه و تامین کند. رنج ولتاژ کاری این دستگاه 90 تا 260 ACV می باشد. کاربر می تواند بسته به نیاز خود، الکترود PH در مدل های PE-03، PE-11 و PE-01 را به صورت مجزا و جداگانه، برای این دستگاه تهیه و خریداری کند. همچنین جنس بدنه این دستگاه از پلیمر سبک، محکم و مقاوم ABS ساخته شده است.

از دیگر ویژگی ها و مشخصات کلی دستگاه ترانسمیتر PH لوترون LUTRON TR-PHT1A4 می توان به تنظیمات ZERO VR، تنظیمات SPAN VR، پشتیبانی از تمامی الکترود های مجهز به کانکتور BNC و قابلیت نصب بر روی پایه نگهدارنده یا دیوار اشاره کرد. همچنین شرایط محیطی مناسب جهت استفاده از این دستگاه به منظور جلوگیری از آسیب دیدن آن، محیطی با دمای بین 0 تا 50 درجه سانتی گراد (32 تا 122 درجه ی فارنهایت) و رطوبت نسبی محیطی کمتر از 80 %RH می باشد.

این دستگاه دارای گواهی CE اروپا، ISO-9001 و IEC-1010 می باشد. همچنین شما می توانید این محصول را به همراه 1 سال گارانتی معتبر شرکتی و 10 سال خدمات پس از فروش از فروشگاه معتبر متروتیک، تنها نماینده رسمی و انحصاری برند مظرح و شناخته شده لوترون LUTRON تایوان در ایران، تهیه و خریداری کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان لطفا با کارشناسان واحد فروش مجموعه متروتیک تماس حاصل نمایید.

مشخصات فنی و عملکردی ترانسمیتر PH لوترون LUTRON TR-PHT1A4 :

رنج اندازه گیری این دستگاه بین 0 تا 14 PH می باشد و می تواند مقادیر اندازه گیری شده را به صورت جریان خروجی استاندارد 4 تا 20 میلی آمپری به کاربر نشان دهد. شدت جریان خروجی این دستگاه برای رنج 0 PH برابر با 4 میلی آمپر، برای رنج 7 PH برابر با 12 میلی آمپر و برای رنج 14 PH برابر با 20 میلی آمپر می باشد.

از دیگر ویژگی ها و مشخصات فنی و عملکردی ترانسمیتر PH لوترون LUTRON TR-PHT1A4 می توان به ولتاژ مورد نیاز بین 90 تا 260 ACV، فرکانس کاری 50 Hz و 60 Hz و پشتیبانی از الکترود مجزای PH اشاره کرد.

0 ديدگاه براي ترنسمیتر pH با الکترود

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *