1 1

10%

ترانسمیتر صنعتی، دستگاهی است که به منظور اندازه گیری کمیت های مختلف مانند دما، فشار، رطوبت، فلو و... مورد استفاده قرار می گیرد. نوع دیجیتال این دستگاه، مقادیر اندازه گیری شده را به صورت جریان الکتریکی خروجی استاندارد در بازه ی 4 تا 20 میلی آمپر بر روی یک زوج سیم برای کاربر ارسال می کند. دامنه ی اندازه گیری این دستگاه 0.5 تا 50 متر بر ثانیه بوده و می تواند مقادیر اندازه گیری شده را به صورت جریان خروجی استاندارد 4 تا 20 میلی آمپری به کاربر نشان دهد. از دیگر ویژگی های ترانسمیتر سرعت باد لوترون LUTRON TR-AM3W می توان به بهره مندی از گوای IP65 (مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار به داخل دستگاه)، سرعت باد اولیه 0.5 m/s، ظرفیت مقاومتی کمتر از 250 اهم و پشتیبانی از اتصال همزمان 4 سیم قهوه ای (+Vcc)، سفید (+Iout)، آبی (Ground) و سیم لخت یا مشکی (Shield) اشاره کرد. امروزه از ترانسمیتر ها در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، ریخته گری، داروسازی، مهندسی پزشکی و به طور کلی تمامی سیستم های نیازمند به اتوماسیون صنعتی استفاده می شود.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، هوایی همابران ، باربری



جهت خرید محصول حتما با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 55 رای Book

در صورت استفاده از دستگاه CT-2012 در کنار این ترانسمیتر، مجموع دو دستگاه تبدیل به یک سیستم دقیق و با قدرت جهت کنترل، نمایش و هشدار جهت وزش باد برای کاربر می شوند.

مشخصات کلی ترانسمیتر سرعت باد لوترون LUTRON TR-AM3W :

منبع انرژی این دستگاه بین 12 تا 30 ولت DC می باشد. همچنین جنس بدنه این ترانسمیتر سرعت باد از آلیاژ آلومینیوم بوده و جنس فنجانی باد نمای آن از استیل ضد زنگ می باشد. این ترانسمیتر باد نمای برند لوترون LUTRON تایوان، به همراه پلاک اتصال کابل و سه سیم به بازار عرضه شده است.

از دیگر ویژگی ها و مشخصات کلی دستگاه ترانسمیتر سرعت باد لوترون LUTRON TR-AD3W می توان به پشتیبانی از اتصال همزمان 4 سیم قهوه ای (+Vcc)، سفید (+Iout)، آبی (Ground) و سیم لخت یا مشکی (Shield) اشاره کرد. همچنین شرایط محیطی مناسب جهت استفاده از این دستگاه به منظور جلوگیری از آسیب دیدن آن، محیطی با دمای بین 20- تا 80 درجه سانتی گراد و رطوبت نسبی محیطی کمتر از 90 %RH می باشد.

این دستگاه دارای گواهی IP65، CE اروپا، ISO-9001 و IEC-1010 می باشد. همچنین شما می توانید این محصول را به همراه 1 سال گارانتی معتبر شرکتی و 10 سال خدمات پس از فروش از فروشگاه معتبر متروتیک، تنها نماینده رسمی و انحصاری برند مطرح و شناخته شده لوترون LUTRON تایوان در ایران، تهیه و خریداری کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان لطفا با کارشناسان واحد فروش مجموعه متروتیک تماس حاصل نمایید.

مشخصات فنی و عملکردی ترانسمیتر سرعت باد لوترون LUTRON TR-AM3W :

دامنه ی اندازه گیری این دستگاه بین 0.5 تا 50 متر بر ثانیه با دقت ±0.5 m/s (برای رنج کمتر از 5 متر بر ثانیه) و ±3% F.S (برای رنج بیشتر از 5 متر بر ثانیه) بوده و می تواند مقادیر اندازه گیری شده را به صورت جریان خروجی استاندارد 4 تا 20 میلی آمپری به کاربر نشان دهد. شدت جریان خروجی این دستگاه برای مقدار 0 متر بر ثانیه برابر با 4 میلی آمپر و برای مقدار 50 متر بر ثانیه برابر با 20 میلی آمپر می باشد.

از دیگر ویژگی ها و مشخصات فنی و عملکردی ترانسمیتر سرعت باد لوترون LUTRON TR-AM3W می توان به سرعت باد اولیه 0.5 متر بر ثانیه ای و ظرفیت مقاومتی کمتر از 250 اهم اشاره کرد.

0 ديدگاه براي ترنسمیتر سرعت و جهت باد

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *