1 1

تاکومتر غیر تماسی تستو مدل TESTO 465 یک دورسنج مناسب، با دقت و با کاربری بسیار راحت برای تمامی قطعات چرخان از جمله ونتیلاتور ها و شفت ها می باشد. استفاده از این دستگاه به دانش و تخصص خاصی نیاز ندارد. برای کار با آن صرفا کافی است نور لیزر تابیده شده از دستگاه را بر روی قطعه چرخنده بتابانید و دستگاه به سادگی مقدار آن را تا حداکثر 99999 دور بر دقیقه به شما گزارش خواهد کرد. با داشتن نور پس زمینه بر روی صفحه نمایشگر دستگاه به راحتی می توان مقادیر اندازه گیری شده را مشاهده و بررسی کرد و از قابلیت های دیگر آن نیز می توان به نمایش حداقل، حداکثر و میانگین مقادیر اندازه گیری شده، حافظه برای نگه داشتن اخرین مقدار اندازه گیری شده و محافظ SoftCase آن اشاره کرد.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 85 رای Book

مشخصات کلی تاکومتر غیر تماسی با برد 600 میلی متر  تستو مدل TESTO 465 :

تاکومتر غیر تماسی تستو مدل TESTO 465 یک دورسنج مناسب، با دقت و با کاربری بسیار راحت برای تمامی قطعات چرخان است. استفاده از این دستگاه به دانش و تخصص خاصی نیاز ندارد و برای کار با آن صرفا کافی است نور لیزر تابیده شده از دستگاه را بر روی قطعه چرخنده بتابانید و دستگاه به سادگی مقدار آن را به شما گزارش خواهد کرد. جهت افزایش دقت دستگاه بهتر یک علامت با قابلیت بازتابندگی بالا را بر روی قطعه چرخنده علامت گذاری کرد. دستگاه دارای نور پس زمینه صفحه نمایشگر بوده و می تواند تا 5 رقم را نمایش دهد. جهت افزایش طول عمر باتری دستگاه، در صورت عدم استفاده، نور صفحه پس از 30 ثانیه خاموش خواهد شد. با استفاده از دکمه MODE، واحد اندازه گیری تاکومتر TESTO 465 را می توان تغییر داد و در هر واحد دلخواه از بین rpm، m/min، m/sec، ft/min، in/min، m، ft و in تنظیم نمود. و از قابلیت های دیگر آن نیز می توان به نمایش حداقل و حداکثر اعداد، میانگین مقادیر اندازه گیری شده و حافظه برای نگه داشتن اخرین مقدار اندازه گیری شده اشاره کرد.

 

ابعاد تاکومتر غیر تماسی تستو مدل TESTO 465 144x58x20 میلیمتر و وزن آن 145 گرم است. این محصول دارای محافظ SoftCase است که دستگاه را در مقابل ضربه محافظت می کند. علاوه بر این، گارانتی معتبر 1 ساله از زمان خرید به علاوه 10 سال خدمات پس از فروش توسط شرکت میکروتیک، به شما این اطمینان را می دهد تا خرید خود را با خیال راحت انجام دهید.

مشخصات فنی و عملکردی تاکومتر غیر تماسی با برد 600 میلی متر  تستو مدل TESTO 465 :

دور سنج غیر تماسی و دیجیتال TESTO 465 این توانایی را دارد که دور قطعه چرخان را از 1 تا 99999 دور بر دقیقه اندازه گیری کند. دقت این دستگاه برای بازه ی کمتر از 100 rpm، 0.01 و برای بازه 100 تا 1000، 0.1 rpm و برای بازه باقی مانده 1 rpm است. منبع تغذیه دستگاه 2 باتری قلمی می باشد که در صورت استفاده مداوم تا 40 ساعت پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.

 این تاکومتر باید در محیط های کاری با دمای 0 تا 50 درجه سانتیگراد مورد استفاده قرار گیرد و دمای موردنیاز جهت نگهداری از دستگاه از 40- تا 70 درجه سانتیگراد می تواند متغییر باشد.

 

لوازم جانبی تاکومتر غیر تماسی با برد 600 میلی متر  تستو مدل TESTO 465 :

این دستگاه دارای لوازم جانبی مختلف است. محافظ SoftCase آن به همراه دستگاه بوده و علاوه بر آن شما می توانید سایر لوازم جانبی نظیر چسب بازتابنده و گواهی های ISO مربوطه را به صورت جداگانه از شرکت متروتیک تهیه نمایید.

0 ديدگاه براي تاکومتر غیر تماسی

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *