1 1

اندازه گیری متراژ منحنی و قوس برند یونیتی مدلUNI-T LM80D PRO  یک ابزار پر کاربرد و حرفه ای است که به علت نمایش به صورت 2D توانسته جایگاه مناسبی میان دستگاه های مشابه را به دست بیاورد. مشخصات فنی و پر اهمیت این دستگاه عبارتند از: نمایش به صورت 2D، ضبط صدا، حمل آسان، ظاهر ارگونومیک، نمایشگر بزرگ و چند ضلعی HD، اندازه گیری سریع و خودکار به همراه بازخوانی داده ها در زمان واقعی، اندازه گیری مقدار ماکزیمم و مینیمم، اندازه گیری انحنا و طول منحنی آزمایش از طریق غلتک، اندازه گیری زاویه، انجام محاسبات جمع و تفرق، ذخیره تا 50 گروه از داده ها، اندازه گیری به طور پیوسته، ذخیره داده ها، محاسبه میزان جابه جایی، زنگ هشدار، نمایش وضعیت باتری، لیزر کلاس 2، لیزر با طول موج 630 تا 670 نانو متر و توان کمتر از 1 میلی وات، صفحه نمایش مدل EBTN، خاموش شدن خودکار، بلوتوث و اتصال به موبایل از طریق پورت  USB. محیط مناسب برای استفاده از این دستگاه محیطی با دمای 0 تا 40 درجه سانتی گراد و رطوبت نسبی 20 تا 80 درصد است.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 32 رای Book

اندازه گیری متراژ منحنی و قوس برند یونیتی مدلUNI-T LM80D PRO  یک وسیله اندازه گیری قابل حمل است که با فشار دادن یک دکمه می تواند به راحتی و با دقت اندازه گیری بالا طول، مساحت، حجم، مثلث، ذوزنقه و محاسبات فیثاغورث را انجام دهد. این دستگاه قادر به اندازه گیری در فاصله 0.001 تا 80 متر می باشد که از دقت بسایر بالایی برخوردار می باشد و موجب تسهیل و تسریع در کار ها شده و خطا های اندازه گیری را کاهش می دهد. این دستگاه قابلیت اندازه گیری موارد ذکر شده با واحد های اندازه گیری اینچ، فوت و متر را داراست که محاسبات را برای کاربر در شرایط متفاوت آسان تر می کند.

 

مشخصات کلی اندازه گیری متراژ منحنی و قوس برند یونیتی مدلUNI-T LM80D PRO :

اندازه گیری متراژ منحنی و قوس برند یونیتی مدلUNI-T LM80D PRO  ابزاری کاربردی است که در بسیاری از صنایع و مشاغل از جمله طراحی دکوراسیون داخلی، معماری، عمران و ساختمان سازی، حمل و نقل، کشت گلخانه ای، کشاورزی، باغبانی، آتش نشانی و بسیاری از مشاغل دیگر که نیاز به اندازه گیری طول های مختلف با سرعت زیاد و بدون نیاز به محاسبات کاغذی دارد مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه از 2 باتری قلمی 1.5 ولت AAA تغذیه می کند و دارای یک صفحه نمایش 2.4 اینچی با نور پس زمینه می باشد که به منظور تسهیل کار در مکان های تاریک و همچنین کاهش خطای کاربر تعبیه شده است. قابلیت نمایش کاهش باتری زمان مناسب تعویض باتری را به کاربر متذکر می شود زیرا باتری ضعیف به دستگاه آسیب زده و از خطای بالایی در اندازه گیری برخوردار می باشد. این دستگاه به قابلیت اتصال به موبایل از طریق پورت  USB و بلوتوث مجهز شده است که تاثیر به سزایی در راحتی و سرعت بررسی و مقایسه داده ها دارد و از خطای محاسباتی کاربر جلوگیری می کند. در صورت عدم استفاده از دستگاه قسمت لیزر آن بعد از 30 ثانیه، نور صفحه نمایش بعد از 10 ثانیه و خود دستگاه بعد از 3 دقیقه به طور خودکار خاموش می شود و در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و موجب افزایش طول عمر باتری می شود.

ابعاد این دستگاه برابر 27 x 51 x 114 میلی متر، وزن دستگاه به همراه باتری برابر با 120 گرم و رنگ آن سفید و خاکستری است.

اندازه گیری متراژ منحنی و قوس برند یونیتی مدلUNI-T LM80D PRO  دارای درجه 2 آلودگی و همچنین دارای گارانتی معتبر دو ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و اطمینان خاطر را برای یک خرید بهینه در خریدار ایجاد کرده و موجب خرید موفق می شود.

مشخصات فنی اندازه گیری متراژ منحنی و قوس برند یونیتی مدلUNI-T LM80D PRO :

اندازه گیری متراژ منحنی و قوس برند یونیتی مدلUNI-T LM80D PRO  می تواند در بازه 0.001 تا 50 متر با دقت 0.2± میلی متر اندازه گیری را انجام دهد. این دستگاه دارای امکانات حرفه ای و مشخصات فنی از قبیل نمایش به صورت 2D، ضبط صدا، حمل آسان، ظاهر ارگونومیک، نمایشگر بزرگ و چند ضلعی HD، اندازه گیری سریع و خودکار به همراه بازخوانی داده ها در زمان واقعی، اندازه گیری مقدار ماکزیمم و مینیمم، انجام محاسبات جمع و تفرق، ذخیره تا 50 گروه از داده ها، اندازه گیری به طور پیوسته، ذخیره داده ها، محاسبه میزان جابه جایی، اندازه گیری انحنا و طول منحنی آزمایش از طریق غلتک، اندازه گیری زاویه، زنگ هشدار، نمایش وضعیت باتری، لیزر کلاس 2، لیزر با طول موج 630 تا 670 نانو متر و توان کمتر از 1 میلی وات، صفحه نمایش مدل EBTN، خاموش شدن خودکار، بلوتوث و اتصال به موبایل از طریق پورت  USBمی باشد که در دمای 0 تا 40 درجه سانتی گراد قابلیت استفاده دارد.

0 ديدگاه براي اندازه گیری متراژ منحنی و قوس

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *