1 1

دستگاه آنالایزر گاز احتراق O2 CO CO2 تستو TESTO 310 ابزاری بسیار دقیق که جهت تشخیص ، آشکار سازی و نمایش میزان گازهای آلاینده و گازهای قابل اشتعال و آشکارسازی نشتی انواع بخارها، مایعات و ذرات پراکنده در هوا و گاز از مخازن یا محفظه از قبیل گازهای Co و Co2 بکار می رود. معمولا آنالایزرهای گاز قابلیت اتصال به کامپیوتر و انجام آنالیزهای مختلف را دارا می باشند.در دستگاه آنالایزر گاز احتراق O2 CO CO2 تستو TESTO 310 دارای دو سلول اندازه گیری برای O2 و CO و یک سنسور دما در پروب گاز دودکش است. سنسورهای گاز میزان دقیق اکسیژن و مونوکسید کربن و همچنین گاز دودکش و دمای محیط را اندازه گیری می کنند. از این داده ها ، تمام پارامترهای اندازه گیری مربوطه مانند مقدار CO2 ، درجه اثر بخشی و اتلاف گاز دودکش محاسبه می شود.دستگاه آنالایزر گاز احتراق O2 CO CO2 تستو TESTO 310ا از پرکاربردترین ابزارهای مورد استفاده شیمیدان‌ها  و تکنسین ها در صنایع نظامی و جنگ‌ها، در صنایع نفت و گاز می باشد. قابل حمل بودن و اندازه گیری سریع و دقیق در سیستم ها و محیط های مورد نطر سبب بهره وری و افزایش سطح ایمنی کار شده است.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 146 رای Book

کیت آنالیزر گاز احتراقی O₂، CO و CO₂ برند تستو مدل TESTO 310 KIT با پارت نامبر 05633100 ابزاری ایمن می باشد که در صورت نیاز به انجام تنظیمات احتراقی اساسی یا پیچیده تر، انجام بررسی های تعمیر، نگهداری، ایمنی و یا نصب واحدهای احتراق جدید وجود دارد، این دستگاه پارامترهای احتراق بیشتری را ارائه می دهد و توانسته جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد و به دستگاهی ایده آل برای تنظیم دقیق گرمایش تبدیل شده است. از امکانات پر اهمیت و پر کاربرد این دستگاه می توان موارد نور پس زمینه صفحه نمایش، مقاوم در برابر شرایط محیطی سخت، صفحه نمایش 5 خطی، قابلیت لمس قوی و راحت، 2 ردیف بازخوانی داده ها، زمان آماده سازی 30 ثانیه، قابلیت تعویض سریع فیلتر، آهنربای قوی برای اتصال به مکان های مختلف و تخلیه آسان و سریع مخزن مایعات را نام برد.

 

مشخصات کلی کیت آنالیزر گاز احتراقی O₂، CO و CO₂ برند تستو مدل TESTO 310 KIT :

کیت آنالیزر گاز احتراقی O₂، CO و CO₂ برند تستو مدل TESTO 310 KIT نیاز به نمودارهای تحلیلی و خرید و تهیه مواد شیمیایی گران قیمت را از بین می برد. شلنگ مقاوم در برابر پیچ خوردن برای از بین بردن نشتی در محفظه قرار دارد. پراب و قیف های مخروطی از جنس استیل ضد زنگ می باشند که برای استفاده در کوره ها، دیگ های بخار و آبگرمکن های مسکونی مناسب است. گاز های قابل قبول در این دستگاه شامل گاز طبیعی، پروپان، مازوت 2، حرارت زیستی 5 و چوب ( با رطوبت 20 درصد) می باشد. این دستگاه از یک باتری لیتییومی و قابل شارژ lon با قابلیت نگهداری شارژ تا 10 ساعت تغذیه می کند و دارای صفحه نمایش LCD می باشد که به نور پس زمینه صفحه نمایش مجهز شده است و موجب آسان تر شدن اندازه گیری در مکان های تاریک و یا کم نور می شود و همچنین قابلیت نمایش 5 ردیف داده را دارد. هر دستگاهی پس از گذر مدت زمان خاصی در اثر شرایط محیطی و یا استفاده نادرست از حالت نرمال خارج می شود و نیاز به کالیبراسیون دارد، در نتیجه این دستگاه با دارا بودن قابلیت کالیبراسیون از دستگاه های مشابه خود پیشی گرفته است.

ابعاد این دستگاه برابر 1.7 x 3.2 x 7.9 اینچ، 680 گرم و رنگ آن نارنجی و مشکی است.

کیت آنالیزر گاز احتراقی O₂، CO و CO₂ برند تستو مدل TESTO 310 KIT دارای گواهینامه IP40،EN 50379 ، درجه 2 آلودگی و همچنین دارای گارانتی معتبر دو ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و اطمینان خاطر را برای یک خرید بهینه در خریدار ایجاد کرده و موجب خرید موفق می شود.

مشخصات فنی کیت آنالیزر گاز احتراقی O₂، CO و CO₂ برند تستو مدل TESTO 310 KIT :

کیت آنالیزر گاز احتراقی O₂، CO و CO₂ برند تستو مدل TESTO 310 KIT توانایی اندازه گیری مقادیر O از 0 تا 21 vol با دقت ±0.2 vol، CO ( / wفیلتر NO) از 0 تا 4000 ppm با دقت ±20 ppm ، CO محیط از 0 تا 4000 ppm با دقت ±20 ppm ، دما احتراقی از 32 تا 752 درجه فارنهایت یا از 0 تا 400 درجه سانتی گراد با دقت ±2.0°F، درفت (Draft) از 8- تا 8 inH₂O با دقت ±0.01inH₂O، فشار از 16- تا 16 inH₂O با دقت ±0.2inH₂O، CO از 0 تا CO₂max، هوای اضافی و CO رقیق نشده از 0 تا 100 درصد را داراست و همچنین به مزایایی چون نور پس زمینه صفحه نمایش، مقاوم در برابر شرایط محیطی سخت، صفحه نمایش 5 خطی، قابلیت لمس قوی و راحت، 2 ردیف بازخوانی داده ها، زمان آماده سازی 30 ثانیه، قابلیت تعویض سریع فیلتر، آهنربای قوی برای اتصال به مکان های مختلف و تخلیه آسان و سریع مخزن مایعات مجهز شده است.

 

لوازم جانبی کیت آنالیزر گاز احتراقی O₂، CO و CO₂ برند تستو مدل TESTO 310 KIT :

کیت آنالیزر گاز احتراقی O₂، CO و CO₂ برند تستو مدل TESTO 310 KIT شامل دستگاه TESTO  310، سنسور ها، باتری، براب w / مخروط، شلنگ، لوله سیلیکونی برای فشار، 5 عدد فیلتر های ذرات اضافی، منبع تغذیه AC با اتصال USB، 5 عدد پلاگ فشار، گواهی کالیبراسیون و جعبه می باشد که در پک استاندارد دستگاه موجود بوده و همراه دستگاه در اختیار کاربر قرار می گیرد. این دستگاه دارای لوازم جانبی دیگری چون منبع تغذیه  USBبه همراه کابل، پرینتر IR، پرینتر پر سرعت IRDA، 6 رول کاغذ حرارتی برای پرینتر و فیلتر یدکی ذرات است که کاربر می تواند در صورت نیاز آن ها را به طور جداگانه تهیه نماید.

0 ديدگاه براي آنالایزر گاز احتراقی O2 CO CO2

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *