خانه وبلاگ قیمت دستگاه اکسیژن متر تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



قیمت دستگاه اکسیژن متر تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

قیمت دستگاه اکسیژن متر - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع اکسیژن متر را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت دستگاه اکسیژن سنج دیجیتال- قیمت دستگاه اکسیژن متر محلول در اب- دستگاه اکسیژن سنج DO متر دیجیتال- دستگاه سنجش اکسیژن دیجیتال- قیمت DO متر پرورش ماهی دیجیتال- دستگاه سنجش اکسیژن استخر ایرانی- دستگاه تست اکسیژن کشاورزی دیجیتال که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

قیمت دستگاه اکسیژن متر : متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت دستگاه اکسیژن سنج دیجیتال- قیمت دستگاه اکسیژن متر محلول در اب- دستگاه اکسیژن سنج DO متر دیجیتال- دستگاه سنجش اکسیژن دیجیتال- قیمت DO متر پرورش ماهی دیجیتال- دستگاه سنجش اکسیژن استخر ایرانی- دستگاه تست اکسیژن کشاورزی دیجیتال خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع اکسیژن متر باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

قیمت دستگاه اکسیژن متر - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع اکسیژن متر در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دستگاه اکسیژن سنج دیجیتال- قیمت دستگاه اکسیژن متر محلول در اب- دستگاه اکسیژن سنج DO متر دیجیتال- دستگاه سنجش اکسیژن دیجیتال- قیمت DO متر پرورش ماهی دیجیتال- دستگاه سنجش اکسیژن استخر ایرانی- دستگاه تست اکسیژن کشاورزی دیجیتال با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از قیمت دستگاه اکسیژن متر را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

قیمت دستگاه اکسیژن متر : اکسیژن متر را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی اکسیژن متر توانسته ایم پایین ترین قیمت دستگاه اکسیژن متر را با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

اکسیژن متر چیست؟

برای اندازه گیری مقدار اکسیژن مایع و یا محیط از دستگاهی به نام اکسیژن متر استفاده می کنند. در بسیاری از موارد مقدار اکسیژن دارای اهمیت زیادی می باشد. این دستگاه جز تجهیزات کنترل و ابزار دقیق به شمار می رود و کاربرد بسیاری فراوانی دارد.

انواع اکسیژن متر

 دستگاه اکسیژن متر به دو نوع مایع و محیط تقسیم می شود که هر کدام برای منظوری ساخته شده اند به همین جهت برای سنجش میزان اکسیژن در هوا از اکسیژن متر محیطی و برای سنجش اکسیژن آب از نوع مایع آن استفاده می کنند. قیمت دستگاه اکسیژن متر - بعضی از اکسیژن متر ها توانایی سنجش میزان اکسیژن محیط و مایعات را با هم دارند .

نحوه عملکرد اکسیژن متر

اکسیژن متر محلول دارای یک الکترود می باش دکه نمونه محلول در آن به واسطه غشایی که نسبت به اکسیژن خاصیت تراوایی دارد نگهداری می شود در زمانی که OS از این غشا عبور می کند به الکترود می رسد ابزار اندازه گیری جریان دارای یک آمپرسنج و یک الکترود مرجع می باشد .

یکی از معروفترین روش های  اندازه گیری اکسیژن محلول روش اندازه گیری با سنسور های مخصوص اکسیژن می باشد که دارای دوتایپ اپتیک والکتروشیمیایی است که نوع الکتروشیمیایی به سه نوع پلاروگرافیک-پلاروگرافیک پالسی و سنسورهای گالوانیک طبقه بندی می شوند . قیمت دستگاه اکسیژن متر -  این نوع سنسورها ازآند وکاتد پلاریزه در یک محلول الکترولیت تشکیل شده که با یک غشاء نیمه تراوا از محلول الکترولیت جدا شده واکسیژن محلول با سرعت متناسب با فشار اکسیژن در سرتاسر غشاء پخش می شود وسپس اکسیژن در کاتد مصرف شده وجریان الکتریسیته ای را تولید می کند که با میزان اکسیژن نسبت مستقیم دارد وبا معادله ای که در برد دستگاه تعریف شده میزان اکسیژن محلول را قرائت می کند.

اکسیژن محلول در آب یا Disolved oxygen پارامتری بسیارمهمی در تعیین کیفیت آب می باشدکه در محیط زیست و آبزی پروری و آب وفاضلاب نقش حائز اهمیتی دارد.

انواع اکسیژن متر محلول: / اکسیژن مترقلمی / اکسیژن متر جیبی / اکسیژن متر پرتابل / اکسیژن متر رومیزی / اکسیژن متر آنلاین / اکسیژن متر قلمی

قیمت دستگاه اکسیژن متر -  ما در این مطلب به موضوعات قیمت دستگاه اکسیژن سنج خون دیجیتال- قیمت دستگاه اکسیژن متر انگشتی- دستگاه اکسیژن سنج انگشتی دیجیتال- دستگاه سنجش اکسیژن خون دیجیتال- قیمت پالس اکسیمتر انگشتی دیجیتال- دستگاه سنجش اکسیژن خون ایرانی- دستگاه تست اکسیژن خون انگشتی دیجیتال در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله اکسیژن متر را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از اکسیژن متر را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟